FOTBAL  »  NATIONALA  »  GARA DE NORD

Pare o glumă, dar nu este! Avem bani doar pentru studiul de fezabilitate pentru un tren între aeroportul Otopeni și Gara de Nord!

Articol de GSP - Publicat joi, 07 februarie 2019 10:05

Mai este un an și jumătate până la debutul EURO 2020, însă România e departe de a finaliza lucrările promise pentru ca lucrurile să se desfășoare în ordine la partidele pe care țara noastră ar trebui să le găzduiască.

Nu doar construcția stadioanelor „Steaua”, „Dinamo”, „Rapid” și „Arcul de Triumf” este în urmă, ci și promisiunea unui tren care să ducă suporterii de la Aeroportul Otopeni la Gara de Nord pare departe de realizare.

Digi24 anunță că în proiectul de buget pe 2019 sunt prevăzute doar fonduri pentru revizuirea studiului de fezabilitate, așa că promisiunile pentru ca România să poată găzdui cele 4 meciuri care i-au fost repartizate la EURO 2020 sunt departe de a deveni realitate.

Conform surse citate, la această oră, un turist care dorește să meargă cu trenul spre aerosport trebuie să știe mai multe lucruri. E nevoie să ia trenul de Urziceni, care circulă de 3 ori pe zi, la 10:00, la 14:33 și 16:45. Coboară la punctul de oprire aeroport și de acolo ia un maxi taxi preț de 5 minute.

Până în aprilie 2020 ar trebui să fie gata lucrările la dublarea liniei de cale ferată dintre Mogoșoaia și Balotești, dar și racordul căii ferate cu Terminalul 1 al aeroportului Henri Coandă, însă în proiectul de buget supus dezbaterii către Ministerul de Finanțe nu sunt bani prevăzuți pentru asta.

În acest moment, punctul de oprire Otopeni se află într-o stare dezolantă. Gunoaiele, scaunele rupe și pereții crăpați sunt la tot pasul, așa că suporterii veniți în România vor avea o imagine urâtă.

SPECIAL GSP | A primit 3 lovituri în figură, a revenit după un an: „Vedeam în ceață, mă deranja orice zgomot” » Ce spun Luminița Huțupan Dinu sau Paula Ungureanu și opinia specialiștilor despre brutalitatea loviturilor frontale în handbal

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion


Comentarii (6)
0.palmares.csa
0.palmares.csa  •  07 Februarie 2019, 18:04
Postat de digei pe 07 Februarie 2019, 14:08

Banii se duc la "asistati", aia care nu vor sa munceasca, au "frezoane", stau sa se uite la ce declaratii da "nea Gigi" si ministrul muncii, cel care le da vestile cu cat li se mareste indemnizatia de stat acasa... De aia tara asta n-o sa se devolte niciodata, ultima data cand am verificat ne-au intrecut si albanezii.

Tu ai un fix cu jijca.Dar de restul conducatorilor care au adus fotbalul romanesc unde este acum ce zici?De un sandu,mitica brutarie.Fotbalul romanesc a ajuns aici pt ca au existat si exista conducatori care faceau orice pt castigarea unui campionat sau evitarea de la retrogradare.Au existat un borcica cu sampaniile,un netoiu,un staicu ,un pasckany,un pinalti un jijica ,copos samsung,si multi altii.Cand echipele voastre castau campionate care se vedeau din avion ca nu sunt corecte va bucurati.Si in ultimii ani cand se stiu ff bine cum s-au castigat campionatele ,va bucurati ca s-au furat campionate numai sa nu castige jijica.Apoi va mirati ca ajung sa ne bata exhipe din luxemburg,faroe sau andora.

digei
digei  •  07 Februarie 2019, 14:08

Banii se duc la "asistati", aia care nu vor sa munceasca, au "frezoane", stau sa se uite la ce declaratii da "nea Gigi" si ministrul muncii, cel care le da vestile cu cat li se mareste indemnizatia de stat acasa... De aia tara asta n-o sa se devolte niciodata, ultima data cand am verificat ne-au intrecut si albanezii.

2213731121989834
Iulian Sanda  •  07 Februarie 2019, 12:39

O completare , referitor la programul trenurilor , sânt 12 trenuri tur - retur București -Urziceni si București Slobozia , plus București - Galati . De la halta Otopeni pasageri sânt preluați cu microbuze puse la dispoziție de CFR Călători , deci nu maxi taxi cum greșit este enunțat în articol.

Vezi toate comentariile (6)
Comentează
Close