Redacția GSP și echipa de investigații te invită să sprijini jurnalismul apăsând butonul DA!

”Să renunți la fapte înseamnă să renunți la libertate”, spune Timothy Snyder.
Asta facem zilnic pentru tine: publicăm fapte.
Iar publicitatea pe net este vitală ca să putem produce în continuare investigațiile, știrile despre sport și faptele pe care le regăsești zilnic aici. Pe 25 mai intră în vigoare GDPR, noul regulament privind datele personale din Uniunea Europeană, și avem nevoie de acceptul tău explicit ca să-ți oferim, în continuare, jurnalism independent, în timp real și verificat. Te asigurăm că avem o tradiție de decenii în a păstra în siguranță datele și te rugăm să accepți noile condiții apăsând butonul DA de mai jos.

Redacția GSP și partenerii noștri utilizează tehnologii precum cookies, profilare și prelucrare automata a datelor, pentru a personaliza către tine articolele și reclamele. Prin acceptarea cookie-urilor, ne ajuți să utilizam această tehnologie pe site și să ne finanțăm ziariștii. Ai posibilitatea să iei oricând altă decizie, printr-o simplă revenire pe site. Pentru detalii, te rugăm să citești Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site și Termenii de utilizare, pentru a înțelege conținutul și sensul acestor proceduri.

Îți mulțumim pentru ”DA”-ul tău, care este, în ultimă instanță, un accept pentru a participa la expunerea faptelor și informațiilor care ne ajută să rămânem liberi!

DA, AM ÎNȚELES
Siteul gsp.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Află mai multe accesand POLITICA COOKIES X


CAMPIONATE    •   AC MILAN

Se încheie o eră! După 20 de ani, AC Milan face o schimbare fundamentală

Articol de Gabi JurcaJURNALISPORT Marti, 13 Februarie

După rezilierea contractului cu Adidas, AC Milan a anunțat luni printr-un comunicat oficial postat pe site-ul oficial al clubului semnarea unui parteneriat cu Puma. Noul producător, tot german, le va face echipamente milanezilor în următorii 10 ani.



În luna octombrie, rossonerii au decis de comun acord cu cei de la Adidas să rezilieze contractul la finalul sezonului, după o colaborare de 20 de ani. Îmbrăcați în echipamentele de la Adidas, Milan a câștigat 12 trofee, printre care două UEFA Champions League.

Dacă Adidas îî sponsoriza anual cu aproape 20 de milioane de euro, cei de la Puma le vor oferi o sumă mai mică, 12 milioane de euro, care însă poate crește prin bonusurile stabilite în contract.

Bjørn Gulden, director executiv al Puma, s-a declarat încântat de această colaborare.

“Suntem încântați de acest parteneriat. AC Milan este unul dintre cele mai de succes cluburi din istoria fotbalului, cu fani în toată lumea și cu o echipă care arată adevăratul spirit al fotbalului. Personal, consider că tricoul rossonero este unul dintre cele mai emblematice tricouri din fotbal. Ne dorim ca acest club legendar să scrie un nou capitol alături de Puma”.

Comentarii (0 ) Adaugă comentariu

Comentează

Conectează-te cu facebook la contul tău sau înregistrează-te pentru a adăuga comentarii


1500 de caractere ramase