Comentarii (197)
2291204187774416
Tofalvi Zsolt  •  11 Februarie 2019, 15:58

alexandru david? ce esti ma idiotule ?grec?sau evreu ? roman mare ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

right_wing_resistance_romania
right_wing_resistance_romania  •  11 Februarie 2019, 15:56
Postat de Ferenc József pe 11 Februarie 2019, 15:22

Na. pai aici e problema. tu dai exemplu cu muncitul la o firma in vestul Europei, astfel negand egalitatea. Pai de aceea e mai apropiat exemplul cu sexul angajatilor fiindca barbatii ca si femeile sunt egali. Ce zici tu, e un fel de a spune ca noi am venit aici sa lucram, de undeva din alta parte. Noi nu trebuie sa ne integram din simplul fapt ca nu suntem o parte care a sosit cu bicicleta de ora 6 in ROmania. Noi am fost aici, cu voi. Niciodata nu am trait separati, totdeauna aveam vecini moldoveni de cand lumea moderna. Noi nu am vernit cu salupe din Africa. De aceea e jignitor păartea cu integratul si toleratul. Acele texte imi arata ca de fapt suntem luati ca niste oameni care am venit aici sa cautam de lucru sau sa cautam o viata mai buna sau altceva. Stii si tu ca nu asa a fost. (de aceea vorbesc de istoria moderna, ca aia antica nici nu conteaza in aceasta ecuatie, minoritatile etnice fiind recunoscute mult dupa)

Ai evitat esentialul. Voi va discriminati singuri in Romania. Orice cetateni ai tarii au anumite afinitati sau pareri negative despre alti cetateni ai altei regiuni. Moldovenii pe unii, banatenii pe altii, ardelenii pe olteni...si tot asa. Chiar daca sunt aceste pareri negative sau pozitive, toate regiunile tarii cu exceptia secuimii pot lucra folosing aceeasi limba. Nu am dat exemplul ca lucrez in afara pt a spune ca as fi indreptatit sa cer drepturi, ci pentru a spune ca singura posibilitate ca eu sa lucrez acolo este sa cunosc limba care se foloseste in statul respectiv. Prin a nu va educa conform standardelor din Romania, va discriminati singuri si va taiati sansele egale pe care le aveti alaturi de celelalte regiuni ale tarii de a merge la licee bune, facultati bune, iar apoi sa aveti job-uri satisfacatoare profesional cat si economic. Este treaba voastra, viitorul vostru.

florar
florar  •  11 Februarie 2019, 15:50
Postat de Ferenc József pe 11 Februarie 2019, 15:46

Nu, e vorba de reprezentanță. Există niște limite în Constituție. Cât despre reprezentanță, acum e de tot ***-ul. Dar asta e cu asta defilăm.

Pai si daca ei va baga pe toti in aceeasi oala nu sunteti mai multi?Eu cred ca este mai repede o manarie UDMR ca doar ei castiga mandatele pentru voi iar UDMR este mai mereu la limita intrarii in Parlament...Daca romanii nu v-ar dori ar face ca ...la romani....Ar face mi de grupulete in care unii sunt mai harnici,alti mai furaciosi,alti mai frumosi,unii mai teleormaneni...numai pentru a baga zanzanie...

1529889800438003
Ferenc József  •  11 Februarie 2019, 15:46
Postat de florar pe 11 Februarie 2019, 15:38

Pentru cine stie ....moldovean sau roman este acelasi lucru...Ca rusii au facut ei o invarteala cu Moldova Mare...pe cine intereseaza?In cazul tau ce castigi sau pierzi daca esti maghiar sau sas...?Eu cred ca va invrajbea daca va baga pe mai multe categorii,daca va impartea si mai tare...Sa nu-mi spui ca ungur,sas,svab... sunt lucruri diferite pentru ca stiu...Intreb doar de ce ar vrea cineva sa uneasca cand tu dai exemplu de dezbinare...

Nu, e vorba de reprezentanță. Există niște limite în Constituție. Cât despre reprezentanță, acum e de tot ***-ul. Dar asta e cu asta defilăm.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

888384931298908
Cebuc Marcel  •  11 Februarie 2019, 15:39

Bravo,respect domnule David!

florar
florar  •  11 Februarie 2019, 15:38
Postat de Ferenc József pe 11 Februarie 2019, 15:26

Păi da. De aceea este bine ca să nu se declare moldoveni la recensământ, ci români. Că dacă ar exista noțiunea de sub-etnie la recensământ, ar fi ok. Dar nu există.

Pentru cine stie ....moldovean sau roman este acelasi lucru...Ca rusii au facut ei o invarteala cu Moldova Mare...pe cine intereseaza?In cazul tau ce castigi sau pierzi daca esti maghiar sau sas...?Eu cred ca va invrajbea daca va baga pe mai multe categorii,daca va impartea si mai tare...Sa nu-mi spui ca ungur,sas,svab... sunt lucruri diferite pentru ca stiu...Intreb doar de ce ar vrea cineva sa uneasca cand tu dai exemplu de dezbinare...

1529889800438003
Ferenc József  •  11 Februarie 2019, 15:26
Postat de florar pe 11 Februarie 2019, 15:16

Tare asta cu Rusia care ar considera Moldova parte din Romania!!!!Rusi stiu ei bine ce si cat este Romnia ca doar ei au facut mereu imparteala...Asta cu rusii iar este un argument slab...Adevarul este ca Rusia incearca sa spuna ca Moldova-a noastra si cea de peste Prut este altceva decat Romania...Asta pana si pentru tine este o fortare...

Păi da. De aceea este bine ca să nu se declare moldoveni la recensământ, ci români. Că dacă ar exista noțiunea de sub-etnie la recensământ, ar fi ok. Dar nu există.

1529889800438003
Ferenc József  •  11 Februarie 2019, 15:22
Postat de right_wing_resistance_romania pe 11 Februarie 2019, 15:13

Ce treaba au WC-urile diferite cu etnia angajatului? Muncesc de 3 ani in vestul Europei. Crezi ca mi-a facilitat vreo firma comunicare in limba Romana? De ce ar face asta? In constitutia fiecarei tari membre UE, la acordarea cetateniei, solicitantul trebuie sa demonstreze cunostinte esentiale despre limba statului si istoria sa. 50% din secuime si-ar pierde cetatenia romana daca s-ar aplica acest test. De ce crezi ca exista aceasta cerinta? Te asigur ca nu pentru a le sterge identitatea, ci pentru a se asigura ca acel om este capabil sa munceasca si sa se integreze in acel stat. Nu a spus nimeni sa va scoata limba voastra din scoli. Am spus ca ar trebui sa fie obligatoriu sa cunoasca limba Romana la un nivel decent. Cat am lucrat in Bucuresti am avut 2 oameni din secuime. In acelasi timp aveam vreo 200 de moldoveni. Nu iti pui intrebarea de ce in Bucuresti vin doar doi secui din 3 judete pentru un salariu de minim 1000 de euro, iar in acelasi timp vin moldovenii pe banda rulanta? Sa-ti raspund la faza cu WC-ul, detinand o firma cunosc si legislatia tarii, care este adaptata dupa legislatia UE. Daca ai punct de lucru este obligatoriu sa ai toalete separate pentru ambele genuri existente. Altfel ti-a inchis activitatea. In aceeasi legislatie nu specifica nimic ca trebuie sa oferi sau sa folosesti limba a celor 5% dintre angajati.

Na. pai aici e problema. tu dai exemplu cu muncitul la o firma in vestul Europei, astfel negand egalitatea. Pai de aceea e mai apropiat exemplul cu sexul angajatilor fiindca barbatii ca si femeile sunt egali. Ce zici tu, e un fel de a spune ca noi am venit aici sa lucram, de undeva din alta parte. Noi nu trebuie sa ne integram din simplul fapt ca nu suntem o parte care a sosit cu bicicleta de ora 6 in ROmania. Noi am fost aici, cu voi. Niciodata nu am trait separati, totdeauna aveam vecini moldoveni de cand lumea moderna. Noi nu am vernit cu salupe din Africa. De aceea e jignitor păartea cu integratul si toleratul. Acele texte imi arata ca de fapt suntem luati ca niste oameni care am venit aici sa cautam de lucru sau sa cautam o viata mai buna sau altceva. Stii si tu ca nu asa a fost. (de aceea vorbesc de istoria moderna, ca aia antica nici nu conteaza in aceasta ecuatie, minoritatile etnice fiind recunoscute mult dupa)

florar
florar  •  11 Februarie 2019, 15:16
Postat de Ferenc József pe 11 Februarie 2019, 15:12

Da, normal ca pateai. Nu era bine alcatuit aceea parte a recensamantului si se putea pierde un procent important. De exemplu daca in Republica Moldova multi s-ar declara moldoveni și nu români, atunci rușii ar specula imediat și ar arunca în față când ar veni vorba că de fapr Republica Moldova e o parte a României. --------- Pe lângă asta chiar nu exista rubrică pentru secui, doar pentru maghiari și astfel trebuia să se bage la ”altele” și primea un cod nou. Dacă era după limba maternă era ok.

Tare asta cu Rusia care ar considera Moldova parte din Romania!!!!Rusi stiu ei bine ce si cat este Romnia ca doar ei au facut mereu imparteala...Asta cu rusii iar este un argument slab...Adevarul este ca Rusia incearca sa spuna ca Moldova-a noastra si cea de peste Prut este altceva decat Romania...Asta pana si pentru tine este o fortare...

right_wing_resistance_romania
right_wing_resistance_romania  •  11 Februarie 2019, 15:13
Postat de Ferenc József pe 11 Februarie 2019, 15:03

Am zis mai jos, dacă nu ai citit, scriu din nou. Dacă la o firmă muncesc 5% femei, tu nu faci wc pentru ele? Să învețe să facă nevoile din picioare cum face majoritatea, nu? Ba faci wc separat fiindcă ele sunt altfel, chiar dacă în minoritate și ei lucrează la fel de mult ca ceilalți.

Ce treaba au WC-urile diferite cu etnia angajatului? Muncesc de 3 ani in vestul Europei. Crezi ca mi-a facilitat vreo firma comunicare in limba Romana? De ce ar face asta? In constitutia fiecarei tari membre UE, la acordarea cetateniei, solicitantul trebuie sa demonstreze cunostinte esentiale despre limba statului si istoria sa. 50% din secuime si-ar pierde cetatenia romana daca s-ar aplica acest test. De ce crezi ca exista aceasta cerinta? Te asigur ca nu pentru a le sterge identitatea, ci pentru a se asigura ca acel om este capabil sa munceasca si sa se integreze in acel stat. Nu a spus nimeni sa va scoata limba voastra din scoli. Am spus ca ar trebui sa fie obligatoriu sa cunoasca limba Romana la un nivel decent. Cat am lucrat in Bucuresti am avut 2 oameni din secuime. In acelasi timp aveam vreo 200 de moldoveni. Nu iti pui intrebarea de ce in Bucuresti vin doar doi secui din 3 judete pentru un salariu de minim 1000 de euro, iar in acelasi timp vin moldovenii pe banda rulanta? Sa-ti raspund la faza cu WC-ul, detinand o firma cunosc si legislatia tarii, care este adaptata dupa legislatia UE. Daca ai punct de lucru este obligatoriu sa ai toalete separate pentru ambele genuri existente. Altfel ti-a inchis activitatea. In aceeasi legislatie nu specifica nimic ca trebuie sa oferi sau sa folosesti limba a celor 5% dintre angajati.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 20
Comentează