Comentarii (202)
ctbilu
ctbilu  •  20 Octombrie 2020, 19:06
Postat de pittt pe 20 Octombrie 2020, 15:17

Nu e nici pe departe asa. Lasand la o parte problemele cu Mircea Sandu si federatia, cu toate ca, fie vorba intre noi s-a bagat singur in ele, semnand contractul cu Piturca, pe care apoi nu a mai vrut sa-l respecte, a fost un moment in care putea sa renunte la echipa iar aceasta sa fie salvata. La un moment dat a fost o incercare prin care toate marimile din Craiova au vrut sa se bage si sa salveze Universitatea. A fost chiar o intelegere intre Mititelu, Olguta, un grup de patroni si altii si chiar au ajuns la o intelegere prin care se gaseau si bani (Mititelu era falit), si stadion si suporteri si conditii pentru echipa. Mititelu a acceptat initial sa ramana cu 33% din actiuni. Apoi s-a sucit si a venit cu declaratia aia ca echipa e a lui si a copiilor copiilor lui. Poate sa o pastreze linistit ca nu a mai ramas nimic!!!!

Sa nu mai discutam despre Mititelu, i s-au acordat sanse ...rau au facut, asta trebuia combatut atunci cand intentiona sa se bage. Am facut liceul cu el, el era an terminal eu doar ce intrasem ...era la profesionala la ospatari. Era un personaj negativ inca din profesionala. Tipul omului veros, ipocrit, las, orgolios, lacom,... un fel de Dinu Paturica din "Ciocoi vechi si noi"... I s-a dat un pamant in lucru si s-a facut stapan peste el. Trebuia sa aiba roade, Craiova fotbalistica era un pamant roditor dar el a iaradiat totul, a facut pamantul sterp. Nimic nu creste in urma lui, pe unde trece trece el moare totul, nicio afacere care necesita munca (si nu smecherie ca in tranzactionarea unor drepturi litigioase) nu a reusit sa organizeze si s-o duca pe profit.

pittt
pittt  •  20 Octombrie 2020, 15:17
Postat de george_br pe 19 Octombrie 2020, 22:35

Nu sunt de acord cu tine, nu a omorat-o Mititelu! E adevarat ca a condus-o prost. Omul e impulsiv, nu are echilibrul si clarviziunea unui adevarat conducator de club, de aici au rezultat si unele decizii gresite care au afectat bunastarea echipei, dar de omorat au omorat-o calaii de la varful federatiei si ligii, cand au fortat dezafilierea. A fost foarte clara reaua lor intentie in momentul ala. Au vrut sa-l execute pe caposul si guralivul Mititelu pentru ca nu percuta asa cum vroiau ei. I-a durut pe undeva ca lasa orasul Craiova, cu atata istorie fotbalistica in spate si asemenea masa de suporteri fara echipa de fotbal. Apoi, ca s-o dreaga cumva, au fortat din nou, facand loc ALTEI ECHIPE pentru Craiova. Trebuiau sa absoarba cu ceva furia zecilor de mii de suporteri olteni ramasi fara echipa lor de suflet. Au mizat, printre altele, pe faptul ca Mititelu era oricum suficient de contestat in randul fanilor (ca si acum de altfel) si ca o parte din ei ar putea sa se alature planului lor diabolic, ceea ce s-a si intamplat. Cat despre echipa noua... Cand vorbesti de echipa noua, atunci trebuie sa vorbesti mai intai de CSU! Este infiintata in 2013 si i-a fost alocat intr-un mod evident abuziv loc direct in Liga 2. Faptul ca, in urma unui acord de asociere, are dreptul de a folosi numele de Universitatea Craiova nu inseamna ca este aceeasi echipa cu cea care a facut istorie in fotbalul romanesc. Tot echipa noua ramane!

Nu e nici pe departe asa. Lasand la o parte problemele cu Mircea Sandu si federatia, cu toate ca, fie vorba intre noi s-a bagat singur in ele, semnand contractul cu Piturca, pe care apoi nu a mai vrut sa-l respecte, a fost un moment in care putea sa renunte la echipa iar aceasta sa fie salvata. La un moment dat a fost o incercare prin care toate marimile din Craiova au vrut sa se bage si sa salveze Universitatea. A fost chiar o intelegere intre Mititelu, Olguta, un grup de patroni si altii si chiar au ajuns la o intelegere prin care se gaseau si bani (Mititelu era falit), si stadion si suporteri si conditii pentru echipa. Mititelu a acceptat initial sa ramana cu 33% din actiuni. Apoi s-a sucit si a venit cu declaratia aia ca echipa e a lui si a copiilor copiilor lui. Poate sa o pastreze linistit ca nu a mai ramas nimic!!!!

fabius_2014
fabius_2014  •  20 Octombrie 2020, 11:43

Mititelu si-a dorit sa stea alaturi de Becali, Borcea, Porumboiu si sa faca afaceri cu ei. In plus, Mititelu, ca patron al echipei de fotbal a Craiovei, a vrut sa aiba o mare influenta in lumea politica din Oltenia, implicandu-se in mai multe campanii electorale . Mititelu este victima ambitiilor sale de marire si a incercat sa foloseasca echipa de fotbal a Craiovei si masa de suporteri, pentru a conditiona oamenii poltici. Booveanul nu a fost un naiv visator ci un om fara educatie, dar ambitios si dornic de marire.

george_br
george_br  •  19 Octombrie 2020, 22:35
Postat de pittt pe 19 Octombrie 2020, 19:55

Nu-i vorba ca trebuie sa fii oltean, vorba e de trait fenomenul, dar tu nu ai de unde sa stii cum e. Stingi televizorul si "arzi". Nu conteaza ca Mititelu a falimentat de doua ori FCU si ca acea FCU nu mai exista de mult, ca Mititelu putea sa o salveze daca renunta la ea. Mititelu va supune ca aia e adevarata, tu stingi televizorul si iar "arzi". Vezi ca cei pe care ii ai tu in poza aia sunt la CSU sau tin cu CSU. De ce crezi ca Mititelu nu cere in instanta nimic si se limiteaza ca atunci cand CSU cere ceva sa se faca luntre si punte sa nu obtina? Pentru ca nu poate sa ceara dupa ce a falimentat societatea si a infiintat una nou nouta. Pentru ca el a omorat echipa Craiovei. Pentru el si echipa lui care nici macar clona nu e, e noua, iertare nu exista

Nu sunt de acord cu tine, nu a omorat-o Mititelu! E adevarat ca a condus-o prost. Omul e impulsiv, nu are echilibrul si clarviziunea unui adevarat conducator de club, de aici au rezultat si unele decizii gresite care au afectat bunastarea echipei, dar de omorat au omorat-o calaii de la varful federatiei si ligii, cand au fortat dezafilierea. A fost foarte clara reaua lor intentie in momentul ala. Au vrut sa-l execute pe caposul si guralivul Mititelu pentru ca nu percuta asa cum vroiau ei. I-a durut pe undeva ca lasa orasul Craiova, cu atata istorie fotbalistica in spate si asemenea masa de suporteri fara echipa de fotbal. Apoi, ca s-o dreaga cumva, au fortat din nou, facand loc ALTEI ECHIPE pentru Craiova. Trebuiau sa absoarba cu ceva furia zecilor de mii de suporteri olteni ramasi fara echipa lor de suflet. Au mizat, printre altele, pe faptul ca Mititelu era oricum suficient de contestat in randul fanilor (ca si acum de altfel) si ca o parte din ei ar putea sa se alature planului lor diabolic, ceea ce s-a si intamplat. Cat despre echipa noua... Cand vorbesti de echipa noua, atunci trebuie sa vorbesti mai intai de CSU! Este infiintata in 2013 si i-a fost alocat intr-un mod evident abuziv loc direct in Liga 2. Faptul ca, in urma unui acord de asociere, are dreptul de a folosi numele de Universitatea Craiova nu inseamna ca este aceeasi echipa cu cea care a facut istorie in fotbalul romanesc. Tot echipa noua ramane!

pittt
pittt  •  19 Octombrie 2020, 19:55
Postat de george_br pe 19 Octombrie 2020, 16:19

Am mai observat discursul asta cu tenta nationalista la vreo doi camarazi de-ai tai de baricada. Voi credeti ca daca v-ati nascut si traiti acolo, sunteti stapanii adevarului absolut despre Stiinta. Numai ca adevarul asta pe care il clamati voi este adevarul care va convine voua. Ati pus botul la farsa Olgai si-i dati inainte in minciuna. E alegerea voastra, baieti! Sa stii ca poti sa tii cu adevarat la Stiinta si de la sute sau mii de km. Sentimentele nu se cultiva obligatoriu in tribuna, poti sa "arzi" pentru echipa si fara sa fii oltean.

Nu-i vorba ca trebuie sa fii oltean, vorba e de trait fenomenul, dar tu nu ai de unde sa stii cum e. Stingi televizorul si "arzi". Nu conteaza ca Mititelu a falimentat de doua ori FCU si ca acea FCU nu mai exista de mult, ca Mititelu putea sa o salveze daca renunta la ea. Mititelu va supune ca aia e adevarata, tu stingi televizorul si iar "arzi". Vezi ca cei pe care ii ai tu in poza aia sunt la CSU sau tin cu CSU. De ce crezi ca Mititelu nu cere in instanta nimic si se limiteaza ca atunci cand CSU cere ceva sa se faca luntre si punte sa nu obtina? Pentru ca nu poate sa ceara dupa ce a falimentat societatea si a infiintat una nou nouta. Pentru ca el a omorat echipa Craiovei. Pentru el si echipa lui care nici macar clona nu e, e noua, iertare nu exista

george_br
george_br  •  19 Octombrie 2020, 16:19
Postat de pittt pe 19 Octombrie 2020, 12:13

Nu poti intelege fenomenul Universitatea Craiova fara sa-l traiesti. Ai fost pe stadion la meciurile cu Fiorentina, Bordeaux etc? Mai ales ai fost in Craiova dupa meciurile astea, cu toata lumea, acasa la Stefanescu, Cirtu, Balaci ca la niste zei? Fara ei nu ar fi existat Universitatea Craiova. Doar crezi ca ai trait fenomenul asta, habar nu ai tu ce e aia. Si vezi unde sunt zeii acum si cum s-a purtat Mititelu cu ei.Daca nu ai trait fenomenul, te poti multumi cu Mititelu si familia lui. Succes!!!. N-am inteles cum tin cu FCU oltenii din afara Olteniei, dar ce-i drept nici nu ma straduiesc. CSU e echipa suporterior olteni iar FCU e echipa oltenilor care nu sunt in Oltenia. OK!!!!

Am mai observat discursul asta cu tenta nationalista la vreo doi camarazi de-ai tai de baricada. Voi credeti ca daca v-ati nascut si traiti acolo, sunteti stapanii adevarului absolut despre Stiinta. Numai ca adevarul asta pe care il clamati voi este adevarul care va convine voua. Ati pus botul la farsa Olgai si-i dati inainte in minciuna. E alegerea voastra, baieti! Sa stii ca poti sa tii cu adevarat la Stiinta si de la sute sau mii de km. Sentimentele nu se cultiva obligatoriu in tribuna, poti sa "arzi" pentru echipa si fara sa fii oltean.

pittt
pittt  •  19 Octombrie 2020, 12:13
Postat de george_br pe 18 Octombrie 2020, 18:14

Nu pot sa tin cu echipa asta aparuta peste noapte direct in Liga 2, oferita ca momeala suporterilor patimasi si foarte iritati la acea vreme. Pur si simplu nu pot, pentru ca nu simt nimic pentru ea! Tin cu Stiinta de pe vremea cand era antrenor nea Tica Otet, fie-i tarana usoara! I-am urmarit traseul pas cu pas, zi de zi (mai putin fizic, cu 3-4 exceptii, distanta fiind o problema importanta). Pot sa spun ca am fost permanent conectat la informatiile legate de ea si stiu tot ce s-a petrecut prin preajma ei de atunci si pana azi. Nu sunt suporterul lui Mititelu. Mi-as fi dorit sa fie altcineva in locul lui, mai intelept, mai putin guraliv, mai serios. N-a fost sa fie. Ceea ce stiu este ca Stiinta cu care tin eu este echipa pe care a preluat-o el de la Dinel Staicu(alt pesonaj!), iar Mititelu a fost DEPOSEDAT de ea prin metode decupate din vremuri demult apuse. In opinia mea si nu numai, a fost vorba de FURT DE IDENTITATE clar ca buna-ziua. Mititelu are bubele lui, slabiciunile lui pe care le probeaza inclusiv in prezent, mai stiu ca are si el partea lui de vina la decaderea in plan sportiv a echipei, care dusese la situatia jenanta in care se afla Stiinta in perioada anterioara dezafilierii... Dar, dincolo de toate astea, mai stiu ca atunci si-au dat mana autorii furtului despre care vorbeam: Sandu&co pe de-o parte si Olguta&co pe cealalta. Au vrut sa scape de guralivul si incapatanatul Mititelu si le-a iesit.

Nu poti intelege fenomenul Universitatea Craiova fara sa-l traiesti. Ai fost pe stadion la meciurile cu Fiorentina, Bordeaux etc? Mai ales ai fost in Craiova dupa meciurile astea, cu toata lumea, acasa la Stefanescu, Cirtu, Balaci ca la niste zei? Fara ei nu ar fi existat Universitatea Craiova. Doar crezi ca ai trait fenomenul asta, habar nu ai tu ce e aia. Si vezi unde sunt zeii acum si cum s-a purtat Mititelu cu ei.Daca nu ai trait fenomenul, te poti multumi cu Mititelu si familia lui. Succes!!!. N-am inteles cum tin cu FCU oltenii din afara Olteniei, dar ce-i drept nici nu ma straduiesc. CSU e echipa suporterior olteni iar FCU e echipa oltenilor care nu sunt in Oltenia. OK!!!!

10207202405083487
Nanu Daniel  •  18 Octombrie 2020, 18:19
Postat de Aurel Stana pe 18 Octombrie 2020, 16:27

Craiova este un oras unde *** fac legea astia de comenteaza pe aici sant niste muste ce pretentii sa ai de la un oras plin de *** si bolsevici

... de asemenea craiovenii traiesc in case facute din piatra ponce, isi curata parul cu spuma de mare, femeile lor fac vraji cu fierea de broasca iar barbatii se suie in copaci cu dirijabilul. Sunt multe lucruri de spus despre Craiova, numai imaginatie sa ai ...

george_br
george_br  •  18 Octombrie 2020, 18:14

Nu pot sa tin cu echipa asta aparuta peste noapte direct in Liga 2, oferita ca momeala suporterilor patimasi si foarte iritati la acea vreme. Pur si simplu nu pot, pentru ca nu simt nimic pentru ea! Tin cu Stiinta de pe vremea cand era antrenor nea Tica Otet, fie-i tarana usoara! I-am urmarit traseul pas cu pas, zi de zi (mai putin fizic, cu 3-4 exceptii, distanta fiind o problema importanta). Pot sa spun ca am fost permanent conectat la informatiile legate de ea si stiu tot ce s-a petrecut prin preajma ei de atunci si pana azi. Nu sunt suporterul lui Mititelu. Mi-as fi dorit sa fie altcineva in locul lui, mai intelept, mai putin guraliv, mai serios. N-a fost sa fie. Ceea ce stiu este ca Stiinta cu care tin eu este echipa pe care a preluat-o el de la Dinel Staicu(alt pesonaj!), iar Mititelu a fost DEPOSEDAT de ea prin metode decupate din vremuri demult apuse. In opinia mea si nu numai, a fost vorba de FURT DE IDENTITATE clar ca buna-ziua. Mititelu are bubele lui, slabiciunile lui pe care le probeaza inclusiv in prezent, mai stiu ca are si el partea lui de vina la decaderea in plan sportiv a echipei, care dusese la situatia jenanta in care se afla Stiinta in perioada anterioara dezafilierii... Dar, dincolo de toate astea, mai stiu ca atunci si-au dat mana autorii furtului despre care vorbeam: Sandu&co pe de-o parte si Olguta&co pe cealalta. Au vrut sa scape de guralivul si incapatanatul Mititelu si le-a iesit.

george_br
george_br  •  18 Octombrie 2020, 18:10

Ceea ce s-a infaptuit la adresa Universitatii Craiova a fost, de departe, cea mai mare frauda din istoria fotbalului romanesc. Chiar daca si Mititelu are partea lui de vina in povestea asta foarte murdara, este incontestabil faptul ca cei care si-au propus sa scape de el au fortat dezafilierea clubului si, pentru a calma spiritele in randul suporterilor patimasi si iritati de decizie, au fabricat practic o alta echipa care sa reprezinte orasul Craiova in fotbalul romanesc, atribuindu-i acesteia loc direct in Liga 2! Asta este pe scurt rezumatul simplu ca buna-ziua al povestii urate a furtului asupra Universitatii Craiova. Pentru orice om echilibrat, cu mintea limpede si sanatoasa lucrurile sunt cat se poate de clare. Nu e nevoie sa fii detinator de buletin de Craiova sau sa fi fost pe Central/Oblemenco la nu stiu cate meciuri ca sa vezi jocurile murdare din preajma echipei de-a lungul vremii, sa-l vezi pe Bulucea sau pe Solomon cum pun piedici echipei la tot pasul sau pe Olguta facandu-si campania electorala in tricoul Stiintei inscriptionat cu "Editie Speciala",strigand in gura mare ca "...numai Adrian Mititelu poate face echipa de fotbal in Craiova". Deci numai cine nu vrea nu vede si nu intelege toate lucrurile astea. Astea sunt fapte, nu vorbe!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 21
Comentează