GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

FORTUNA. Modificări ale sistemului de lucru și plăți în Agențiile de Pariuri Sportive

Articol de GSP - Publicat miercuri, 18 martie 2020 16:27

Suntem deja cu toții la curent cu situația excepțională cu care ne confruntăm zilele acestea. Din această cauză, Guvernul României împreună cu MAI au dispus mai multe hotărâri și directive care îi vizează, în general, pe comercianți sau furnizorii de servicii, în încercarea de a limita contactul cu clienții și de a stopa propagarea noului virus gripal COVID-19.

Conform celor mai recente hotărâri ale Guvernului emise ieri aseară, 17 martie, printre furnizorii de servicii care sunt obligați să întrerupă temporar activitatea în punctele de lucru cu clienții (atenție, punctele fizice, NU și serviciile online!) se numără și operatorii de pariuri sportive și jocuri de casino.

Astfel, operatorul de pariuri sportive Fortuna este nevoit, ca multe alte companii, să închidă temporar punctele de lucru, adică Agențiile în care clienții puteau până acum intra și juca. 

E important de știut că acei clienți care au bilete câștigătoare ce trebuie încasate, pot face în continuare acest lucru. Chiar dacă agențiile fizice sunt închise, Fortuna oferă clienților cu bilete câștigătoare opțiunea de a încasa sumele prin sistem electronic. În scopul facilitării acestui proces și oferirii de informații cât mai exacte clienților săi, pe efortuna.ro a fost creată o secțiune dedicată celor aflați în această situație, denumită “Bilete agenții”.

Notele de informare de pe agenții și din mediul online explică clienților că aceștia pot contacta serviciul Relații Clienți Fortuna și, în urma trimiterii a câtorva documente (buletin, bilet câștigător, un formular disponibil online și un extras de cont), pot intra în posesia câștigului care va fi încărcat în contul de card bancar. Pentru acei clienți care nu au încă un cont bancar și nici nu doresc deschiderea unuia, opțiunea rămâne de a aștepta redeschiderea agențiilor fizice, în conformitate cu hotărârile Guvernului.

În plus față de posibilitatea încasării câștigurilor care funcționează în continuare, clienții mai trebuie să știe că activitatea Fortuna se desfășoară în mod normal, ca și până acum, în mediul online. Pe platforma efortuna.ro, clienții pot găsi toate informațiile de care au nevoie și pot accesa în continuare oferta actualizată de cote pe evenimente sportive obișnuite și Live, jocuri de Casino: Sloturi, Ruletă, Blackjack sau mese Live Casino și Jocuri Virtuale.

Măsurile au fost luate pentru a proteja clienții și a le înlesni procesul de încasare a câștigurilor, dar mai ales, măsurile au fost adoptate în concordanță cu hotărârile Guvernamentale.

Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne scrieți pe [email protected] sau pe chatul online de pe efortuna.ro.

Vă mulțumim pentru fidelitate și înțelegere. Rămâneți în siguranță!

SPECIAL GSP | A primit 3 lovituri în figură, a revenit după un an: „Vedeam în ceață, mă deranja orice zgomot” » Ce spun Luminița Huțupan Dinu sau Paula Ungureanu și opinia specialiștilor despre brutalitatea loviturilor frontale în handbal

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează