Comentarii (12)
parpalache
parpalache  •  22 Noiembrie 2022, 09:08

Nea Geambașule da-o tot pe politica!Mai zi-ne ceva de Ucraina,de Putin,ca e la moda!De facturile tâlharești de la gaze și curent- cu care ne jupoaie intermediari impuși de „aliați”(ca condiție a acceptarii in UE)-așa numiții„distribuitori”- știu ca n-ai voie!

romanq
romanq  •  21 Noiembrie 2022, 08:44
Postat de Cascaval13 pe 20 Noiembrie 2022, 23:25

1. Hermes este brandul aflat in proprietatea celebrei familii Dumas. Nimic de-a face cu grupul LVMH. 2. Anne Libovitz nu poate determina un asemenea act creativ altfel decat interpretand fotografic obiectivele asumate la pitch de directorul de creatie al agentiei de publicitate. 3. O poza face cat 1000 de cuvinte. Va intreb: ati folosit mia de cuvinte in a ne lumina sau ne trimiteti in interiorul unei frivolitati personale excesive? 4. Asemenea Superbowl in USA, marcile globale folosesc astfel de momente pentru a interpreta diferit definitia competitiei in sportul repsectiv. Ronaldo si Messi sunt in acest caz acei jucatori capabili a interpreta personal strategiile de pe terenul de joc( tabla de sah) fara a fi neaparat cei mai buni. Dar au sclipirea de geniu pe ca LV o induce laolalta cu vechimea ambelor stari: tabla de sah / jocul de fotbal. Vuitton este de sute de ani expresia bogatiei reale si nu a parvenitismului dambovitean. 5. Cu alte cuvinte a materializa sau monetiza altfel decat in sensul istoric al evolutiei jocului de fotbal este cel putin superficial. LV ne trimite cu 100 de ani inapoi…pe vremea cand fotbalul era un joc al bunei dispozitii. 6. Tendinta dvs. De a duce in ridicol un mesaj extrem de creativ arata lipsa de disponibilitate in a intelege caracterul universal al unei asemenea act ( vezi mentiunea fakeurilor). 7. Pentru cunoscatori LV este old money asa cum Pele este old money al fotbalului. Pt dvs este doar un act desuet de frustrare pe canapeaua

Ati uitat sa puneti traducerea pt dl. Geambasu. Sincer, credeti ca intelege ceva din mesajul dvs ?

futhienzbang22
futhienzbang22  •  21 Noiembrie 2022, 08:43
Postat de Cascaval13 pe 20 Noiembrie 2022, 23:25

1. Hermes este brandul aflat in proprietatea celebrei familii Dumas. Nimic de-a face cu grupul LVMH. 2. Anne Libovitz nu poate determina un asemenea act creativ altfel decat interpretand fotografic obiectivele asumate la pitch de directorul de creatie al agentiei de publicitate. 3. O poza face cat 1000 de cuvinte. Va intreb: ati folosit mia de cuvinte in a ne lumina sau ne trimiteti in interiorul unei frivolitati personale excesive? 4. Asemenea Superbowl in USA, marcile globale folosesc astfel de momente pentru a interpreta diferit definitia competitiei in sportul repsectiv. Ronaldo si Messi sunt in acest caz acei jucatori capabili a interpreta personal strategiile de pe terenul de joc( tabla de sah) fara a fi neaparat cei mai buni. Dar au sclipirea de geniu pe ca LV o induce laolalta cu vechimea ambelor stari: tabla de sah / jocul de fotbal. Vuitton este de sute de ani expresia bogatiei reale si nu a parvenitismului dambovitean. 5. Cu alte cuvinte a materializa sau monetiza altfel decat in sensul istoric al evolutiei jocului de fotbal este cel putin superficial. LV ne trimite cu 100 de ani inapoi…pe vremea cand fotbalul era un joc al bunei dispozitii. 6. Tendinta dvs. De a duce in ridicol un mesaj extrem de creativ arata lipsa de disponibilitate in a intelege caracterul universal al unei asemenea act ( vezi mentiunea fakeurilor). 7. Pentru cunoscatori LV este old money asa cum Pele este old money al fotbalului. Pt dvs este doar un act desuet de frustrare pe canapeaua

perfect adevărat! doar că cei care „scriu istorie”(write history sau make history)?,ca geambașu(g) sunt neînsemnați și frustrați***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

DjimZmit
DjimZmit  •  21 Noiembrie 2022, 08:06
Postat de unulobisnuit pe 20 Noiembrie 2022, 22:42

Mai e o greșeală în articol. C.Ronaldo nu are nici un tatuaj, așa, ca să stabilim adevărul.

Poate s-a referit la faptul ca Messi are doua brate (tatuate)... Desi nu cred ca e asa...:)

Papalaga
Papalaga  •  21 Noiembrie 2022, 03:15

Geambasu sau jurnalismul habarnist : la doua vorbe - trei prostii

Cascaval13
Cascaval13  •  20 Noiembrie 2022, 23:25

1. Hermes este brandul aflat in proprietatea celebrei familii Dumas. Nimic de-a face cu grupul LVMH. 2. Anne Libovitz nu poate determina un asemenea act creativ altfel decat interpretand fotografic obiectivele asumate la pitch de directorul de creatie al agentiei de publicitate. 3. O poza face cat 1000 de cuvinte. Va intreb: ati folosit mia de cuvinte in a ne lumina sau ne trimiteti in interiorul unei frivolitati personale excesive? 4. Asemenea Superbowl in USA, marcile globale folosesc astfel de momente pentru a interpreta diferit definitia competitiei in sportul repsectiv. Ronaldo si Messi sunt in acest caz acei jucatori capabili a interpreta personal strategiile de pe terenul de joc( tabla de sah) fara a fi neaparat cei mai buni. Dar au sclipirea de geniu pe ca LV o induce laolalta cu vechimea ambelor stari: tabla de sah / jocul de fotbal. Vuitton este de sute de ani expresia bogatiei reale si nu a parvenitismului dambovitean. 5. Cu alte cuvinte a materializa sau monetiza altfel decat in sensul istoric al evolutiei jocului de fotbal este cel putin superficial. LV ne trimite cu 100 de ani inapoi…pe vremea cand fotbalul era un joc al bunei dispozitii. 6. Tendinta dvs. De a duce in ridicol un mesaj extrem de creativ arata lipsa de disponibilitate in a intelege caracterul universal al unei asemenea act ( vezi mentiunea fakeurilor). 7. Pentru cunoscatori LV este old money asa cum Pele este old money al fotbalului. Pt dvs este doar un act desuet de frustrare pe canapeaua

unulobisnuit
unulobisnuit  •  20 Noiembrie 2022, 22:42

Mai e o greșeală în articol. C.Ronaldo nu are nici un tatuaj, așa, ca să stabilim adevărul.

dum.dragos
dum.dragos  •  20 Noiembrie 2022, 22:21

Ce taree : mi s-a cenzurat exact cuvantul folosit de marele jurnalist….pe care L-am citat ( tocmai pt ca L-a folosit la adresa unui mare jucator )..”dar a agitat lumea ca un ***” ! Geniaaaaaaallll !!!!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Dumi
Dumi  •  20 Noiembrie 2022, 20:55

@Cristian Geambașu Cu tot respectul, dar ați comis o greșeală: tânăra afghană despre care vorbiți în articol a apărut pe coperta National Geographic (iunie 1985), nu Time.

procter
procter  •  20 Noiembrie 2022, 20:11

Între Ziariștii Romani e f greu sa găsești profesioniști . Tu ești plătit sa prezinți o știre nu sa ne spui ca ești cu Barcelona și cu Messi. Lasă ne frate dacă nu poți sa vorbești la fel de Roger și de Nole ori de Messi și Cr7

  • 1
  • 2
Comentează