SPORTURI  »  BASCHET  »  NBA

Kobe Bryant și soția Vanessa aveau un acord în cazul unui accident de elicopter sau avion!

Articol de GSP - Publicat marti, 28 ianuarie 2020 10:33

Kobe Bryant și soția sa, Vanessa, aveau o înțelegere să nu călătorească niciodată împreună în elicopter sau avion pentru a evita un accident ce le-ar fi lăsat orfane pe cele patru fete pe care le au împreună.

Kobe Bryant, unul dintre cei mai mari baschetbaliști din istorie, a murit duminică seara, la 41 de ani, împreună cu fetița lui de 13 ani și alte 7 persoane, în urma unui accident de elicopter petrecut în Calabasas, California.  

+7 FOTO

AUDIO Conversația dintre pilotul elicopterului lui Kobe Bryant și turnul de control: „Zburați prea jos!”

Presa internațională a intrat în posesia conversației dintre pilotul elicopterului prăbușit și turnul de control, cu scurt timp înainte de prăbușirea aparatului de zbor. 

Pe înregistrare se distinge cum pilotul a fost avertizat de mai multe ori că zboară la altitudine mult prea joasă: „Zburați prea jos la momentul acesta!”, a fost mesajul primit de pilot. Ulterior, elicopterul nu a mai putut fi reperat pe radar. AUDIO AICI! 

Citește și:

Cum a fost prevestită moartea lui Kobe Bryant: un desen din 2017 și un mesaj pe twitter din 2012 anunțau deja tragedia

Cariera pe care și-a construit-o fotbalistul dat afară de la FCSB, umilit și numit „vagabond” de Gigi Becali: „Ne vedem peste un an!”

Cornel Dinu a jignit doi „tricolori” după amicalul naționalei: „Au nume de CAP” + Fotbalistul despre care a spus „bine că nu l-am văzut pe teren”


Comentarii (6)
joe_comm
joe_comm  •  28 Ianuarie 2020, 17:43

Daca pe ziaristii nostri i-ar interesa mai mult decât senzaționalul, probabil ar da înregistrarea cuiva care sa o înțeleagă, dupa care ar relata niște informații. Presa internațională nu “a intrat in posesia convorbirii”, ci toate convorbirile între aparate de zbor și controlorii de trafic sunt publice. Mai mult, sunt și canale de YouTube dedicate pt asta. Nici ăla nu era turn de control, ci SoCal Center și nici nu ii spunea “repetat” ca zboară prea jos, ci a răspuns cererii de “flight following”, pentru care cerințele sunt de minim 1000 ft deasupra oricărui obstacol in regim VFR. E evident după urma din deal ca zbura prea jos, dar asta nu are nicio legătura nici cu jurnalismul și nici cu ultima discuție dintre pilot și controlor, pilotul fiind conștient de altitudinea la care zbura (el a raportat-o corect). Regulile de zbor sunt ceva mai complexe decât titlurile din GSP, iar combinația de vreme nefavorabila cu regulile de zbor in regim vizual, mai ales intr-un spațiu aerian cu multe restricții, ca cel din apropierea LAX, poate fi fatală oricărui pilot. Ma întreb, ca jurnalist, e complicat sa ceri părerea cuiva care înțelege înregistrarea înainte sa publici 10 articole, ca semn de respect pentru cititorii tai, sau clickbait-ul e mai atractiv in presa online? Noroc ca in jurnalism “greselile” nu au aceleași repercursiuni ca și in aviatie.

394966434424757
Mihai Dinu  •  28 Ianuarie 2020, 17:40
Postat de danny_l pe 28 Ianuarie 2020, 12:13

De neînțeles,de ce pilotul nu sa ridicat mai mult dacă Turnul de Control îl avertiza că e prea jos, ciudățenii.

Ca si regretatul Iovan in Apuseni, zburau "la vedere" si din cauza vizibilitatii reduse...

cneius
cneius  •  28 Ianuarie 2020, 15:17

Pe cit era el de simpatic pe atit de scorpie arata nevasta. Clasic !

Vezi toate comentariile (6)
Comentează