Comentarii (86)
theo_s
theo_s  •  05 Februarie 2024, 20:10

Scorneli jurnalistice penibile, de gazetarie tabloida. Un sportiv care n-a castigat nimic, facut de presa "rege". Penibil, jenant. Cum am mai spus, sunt vreo 500 de baieti si domni, mai in etate, mai "regi" decat omul. Campioni mondiali, europeni, olimpici, castigatiori de CL (CCE). Punand la socoteala numai pe cei in viata. Cu porecla asta, sau ce e, un fel de denumire comerciala, se subliniaza, de fapt, cu marker gros, mesajul": in aceasta tara, fotbalul a produs locul sase la o CM si niste iesiri din grupe pe la CE. Atat. Si te mai si lauzi cu asa ceva. Multa inteligenta si gandire independenta la mijloc.

tk2014
tk2014  •  05 Februarie 2024, 19:17
Postat de parachioara5 pe 05 Februarie 2024, 17:00

...esti simpatic ...ai dreptate ...dar eu am ramas asa de la ceausescu ...ceausescu vinovat pentru sangele varsat ...hagi vinovat pentru seriffi si schiorii din Finlanda...

si pt multe altele, Rudonja, transferuri prin offshore-uri, incheierea carierei lui conte cu intrarea aia la euro 2000. dar inainte de-astea au mai fost niste baieti de la 17 nentori, un knatspirnuffelag (nu am stat sa mai caut numele), niste meciuri suspecte la euro 96…

fantoma_lui_BabaNovac
fantoma_lui_BabaNovac  •  05 Februarie 2024, 18:22
Postat de godot pe 05 Februarie 2024, 15:07

Să-ți răspund punctual: 1) „În 1990, Real Madrid a plătit 4 milioane de dolari, un record la acea vreme, iar Hagi ajungea în capitala Spaniei, unde a jucat doi ani”. Orice om înțelege că nu se referă la un record al lui Real Madrid, ci la un record și atât. 2) A eșuat sportiv atât la Real cât și, mai ales, la Barcelona, și am dat ca exemplu lipsa performanțelor echipei ca să nu mă refer direct la eșecul lui personal (să nu fii titula e un eșec total). În afara unui prim sezon ok la Real, restul a fost o derivă și o bâjbăială continuă. 3) De acord că Seria A și serie B erau campionate foarte puternice și că Fiorentina a retrogradat cu jucători foarte buni, în ceea ce a fost o rușine și un dezastru. Dar nu la rușini și dezastre se raportează succesul și valoarea, adică nu la ăia de jos, ci la ăia de sus, pentru că între ăia de sus îl plasăm pe Gică. 4) Galatasaray a fost o echipă pe care Hagi a dus-o de la una mâna a treia la una de mâna a doua. Echipele de primă mână (de top 10, cum zici) joacă sferturi și semifinale de Champions League cu regularitate. În 5 ani, Galata a trecut o singură de grupe. Câștigarea Cupei UEFA a fost o mare performanță pentru Galata, dar nu pentru lumea civilizată (Steaua, cu buget la 10%, a fost la 5 minute de o finală de Cupa UEFA). 5) Da, am remarcat doar părțile negative (partea goală a paharului), dar partea plină nu e atât de plină pe cât crede lumea. Uitați-vă la un Hristo Stoichkov, comparați, și mai vorbim. A fost uriaș pentru noi, atât.

...3) Galatasaray s-a calificat constant in grupele UCL intr-o perioada cand existau doar 4 grupe sau doar 6...echipele pe atunci fiind mult mai echilibrate decat astazi atat valoric cat si d.p.d.v. al bugetului. Hagi a dus Galatasaray in top 10 LA UN MOMENT DAT si anume in perioada 1999-2001 cand au castigat cupa UEFA, Supercupa Europei si au ajuns in sferturile UCL - vrei sa-mi spui ca echipa turca n-avea cum sa fie in top 10 in acel sezon de cupa UEFA dupa ce au eliminat Bologna (jucase semifinalele Cupei UEFA in sez. anterior), Mallorca (jucase finala Cupei Cupelor sez. anterior), Leeds (gasca nebuna ce avea s-ajunga in semifinalele UCL sez. urmator), Borussia Dortmund si Arsenal in finala. Si a compara modul cum era tratata Cupa UEFA in 1999 sau 2000 fata de cum a inceput sa fie tratata dupa 2004 (cand marile echipe vor incepe sa-si foloseasca mai mult rezervele) mi se pare penibil : e de ajuns sa te uiti la val. cluburilor care au participat in Cupa UEFA in 1999-2000 fata de cele din 2005-2006. Comparatia cu Steaua e chiar penibila fiindca e de ajuns sa le schimbi contextul - ar fi reusit Steaua 2005-2006 s-ajunga in semifinalele Cupei UEFA din 1999-2000 daca ar fi dat peste aceeasi adversari peste care a dat Galata si invers ar fi reusit Galata din 2000 sa castige cupa UEFA in contextul sezonului 2005-2006 ? Cine crezi c-ar avea mai mari sanse :))

fantoma_lui_BabaNovac
fantoma_lui_BabaNovac  •  05 Februarie 2024, 17:59
Postat de godot pe 05 Februarie 2024, 15:07

Să-ți răspund punctual: 1) „În 1990, Real Madrid a plătit 4 milioane de dolari, un record la acea vreme, iar Hagi ajungea în capitala Spaniei, unde a jucat doi ani”. Orice om înțelege că nu se referă la un record al lui Real Madrid, ci la un record și atât. 2) A eșuat sportiv atât la Real cât și, mai ales, la Barcelona, și am dat ca exemplu lipsa performanțelor echipei ca să nu mă refer direct la eșecul lui personal (să nu fii titula e un eșec total). În afara unui prim sezon ok la Real, restul a fost o derivă și o bâjbăială continuă. 3) De acord că Seria A și serie B erau campionate foarte puternice și că Fiorentina a retrogradat cu jucători foarte buni, în ceea ce a fost o rușine și un dezastru. Dar nu la rușini și dezastre se raportează succesul și valoarea, adică nu la ăia de jos, ci la ăia de sus, pentru că între ăia de sus îl plasăm pe Gică. 4) Galatasaray a fost o echipă pe care Hagi a dus-o de la una mâna a treia la una de mâna a doua. Echipele de primă mână (de top 10, cum zici) joacă sferturi și semifinale de Champions League cu regularitate. În 5 ani, Galata a trecut o singură de grupe. Câștigarea Cupei UEFA a fost o mare performanță pentru Galata, dar nu pentru lumea civilizată (Steaua, cu buget la 10%, a fost la 5 minute de o finală de Cupa UEFA). 5) Da, am remarcat doar părțile negative (partea goală a paharului), dar partea plină nu e atât de plină pe cât crede lumea. Uitați-vă la un Hristo Stoichkov, comparați, și mai vorbim. A fost uriaș pentru noi, atât.

Iti repet, tu n-ai prins vremurile de atunci, tu cunosti contextul, judeci cu criteriile de astazi si o sa-ti explic erorile : 1) poate ar fi trebuit sa specifice in mod explicit ptr. voi tinerii ca e vorba de un record la nivel de club dar in acelasi timp din acea formulare nici nu se intelege in mod necesar ca-i vorba de "recordul recordurilor" asta tind sa cred ca ai vrut tu sa intelegi din dispret (de pilda mie nu mi-a sarit in ochi fiindca stiam deja ca-i vorba de cel mai scump transfer al lui Real la acea vreme, am citit zeci de titluri pe atunci). 2) Incurci borcanele, primul sezon al lui Hagi a fost unul slab, al doilea nicidecum : in 35 de meciuri ti-a dat 12 goluri (nici unul din penalty) plus cateva assisturi bune cu siguranta (din pacate pe atunci nu se numarau pasele de gol sa stim exact cate)...daca ai mai avea vreun roman in ziua de astazi care ar juca ptr. Real si ar marca 12 goluri intr-un sezon la fel ai spune si despre el ? c-a fost catastrofa la Real ? fac pariu ca nu ! plus de asta in '92 s-a aflat la 45 de minute de castigarea campionatului pierdut deoarece au fost egalati de Tenerife in ultima etapa asta dupa ce Hagi a dat si gol si pasa de gol la reusita lui Hierro din acel meci fiind apoi inlocuit de Beenhacker total aiurea ca sa se bage cu dosu' in poarta si sa conserve rezultatul dar nu i-a mers.

parachioara5
parachioara5  •  05 Februarie 2024, 17:06
Postat de Caraghete pe 05 Februarie 2024, 11:57

Ia zi mai oltene, ai plans un pic acum cand a luat bataie Craiova ta de la Faru ? Vam batut si acasa si-n deplasare. Va predat Regele o lectie de fotbal ! :)

...am plans dupa tine ...nu te am mai vazut demult ...ce mai faci ?...asa este la fotbal ...mai castigati si voi cu ajutor ...

parachioara5
parachioara5  •  05 Februarie 2024, 17:00
Postat de tk2014 pe 05 Februarie 2024, 10:48

cam exagerat sa pui o serie de neimpliniri profesionale in carca unui singur om. alti arhitecti au creionat aceste esecuri repetate: mircea sandu, burleanu, don mitica, gino, nea gigi, nea mihai, cristi cu 12 copii, netoiu, george loterie, pinalti, tata jean. cred ca hagi a avut intentii pozitive, dar a realizat prea putin pt asteptarile colective.

...esti simpatic ...ai dreptate ...dar eu am ramas asa de la ceausescu ...ceausescu vinovat pentru sangele varsat ...hagi vinovat pentru seriffi si schiorii din Finlanda...

gepeto
gepeto  •  05 Februarie 2024, 16:55
Postat de godot pe 05 Februarie 2024, 15:07

Să-ți răspund punctual: 1) „În 1990, Real Madrid a plătit 4 milioane de dolari, un record la acea vreme, iar Hagi ajungea în capitala Spaniei, unde a jucat doi ani”. Orice om înțelege că nu se referă la un record al lui Real Madrid, ci la un record și atât. 2) A eșuat sportiv atât la Real cât și, mai ales, la Barcelona, și am dat ca exemplu lipsa performanțelor echipei ca să nu mă refer direct la eșecul lui personal (să nu fii titula e un eșec total). În afara unui prim sezon ok la Real, restul a fost o derivă și o bâjbăială continuă. 3) De acord că Seria A și serie B erau campionate foarte puternice și că Fiorentina a retrogradat cu jucători foarte buni, în ceea ce a fost o rușine și un dezastru. Dar nu la rușini și dezastre se raportează succesul și valoarea, adică nu la ăia de jos, ci la ăia de sus, pentru că între ăia de sus îl plasăm pe Gică. 4) Galatasaray a fost o echipă pe care Hagi a dus-o de la una mâna a treia la una de mâna a doua. Echipele de primă mână (de top 10, cum zici) joacă sferturi și semifinale de Champions League cu regularitate. În 5 ani, Galata a trecut o singură de grupe. Câștigarea Cupei UEFA a fost o mare performanță pentru Galata, dar nu pentru lumea civilizată (Steaua, cu buget la 10%, a fost la 5 minute de o finală de Cupa UEFA). 5) Da, am remarcat doar părțile negative (partea goală a paharului), dar partea plină nu e atât de plină pe cât crede lumea. Uitați-vă la un Hristo Stoichkov, comparați, și mai vorbim. A fost uriaș pentru noi, atât.

"Steaua, cu buget la 10%, a fost la 5 minute de o finală de Cupa UEFA" aici te-ai dat de gol :)), ai sub 20 de ani nu? Il cred pe godot

Amiralul2022
Amiralul2022  •  05 Februarie 2024, 16:29
Postat de Aliluia pe 05 Februarie 2023, 13:44

Si inca ceva: a cui este vina ca suntem intr o mocirla continua de atatia ani? A lui Hagi? Popescu? Raducioiu? Miodrag? Lacatus? Ei sunt vinovati? Cine l a pus pe Burleanu in functie? Popescu? Hagi? Cine este vinovat pt pustii de viitor ***? Cine este vinovat pt ca avem un minister incompetent si o lege a sportului de tot ***? Cine este vinovat ca patronii sunt lasati sa si bata joc de sute de jucatori ce ajung din posibile viitoare valori in actuale ***?

Ai perfectă dreptate, de multe ori m-am gândit că suntem cei mai slabi din zonă, nu mai spunem și de polonezi, două locuri 3 la mondiale și cehii, campioni europeni în 76

tk2014
tk2014  •  05 Februarie 2024, 16:27
Postat de Hcm27 pe 05 Februarie 2024, 14:02

Principalul e sa nu amesteci mere, cu pere sau prune.Singura asemănare este, ca sunt fructe.Asa și cu cel menționat de tine.Singura asemănare este ca e roman, iar prin sport este o modalitatea ușoară de a te face cunoscut, dacă ai talent și muncești mult.In cultura sau alte domenii(politica, literatura, etc)este puțin mai greu pentru noi ca nație și este o "alta mâncare de peste"

principalul ce? si inteleg de ce crezi ca prin sport e mai usor pt oameni care nu sunt in stare sa exprime o idee complexa in limba engleza. ha-gi, nas-ty, na-di-a. se pronunta foarte usor. a si i sunt sunetele predominante. ca sportiv, mergi in deplasari cu tot alaiul, nu trebui sa scoti un cuvant. dai cu piciorul in minge sau o lovesti cu racheta. in cel mai bun caz, reciti o poezie insipida ca Halep la interviuri dupa meciuri. mai greu cu vorba. stiu ca suna a banalitate, dar in orice domeniu exista sanse daca muncesti. indiferent de regiunea geografica. la sfarsitul anului trecut libertatea facuse un serial despre romani competenti, lideri in domeniile lor, in strainatate, dar nu la fel de celebri ca cei trei crai de la brd. crezi ca oamenii aia stau la taclale despre hagi sau nastase. crezi ca au nevoie de faima?

Georgegeorge2022
Georgegeorge2022  •  05 Februarie 2024, 16:26

Pentru unii care au postat astazi la materiale legate de Hagi: - s-a afirmat de la o varsta frageda, inca de pe vremea cand juca la Sportul (l-a umilit pe Stielike, pe cand acesta evolua la Neuchatel Xamax, marcand si de 3 ori in meciul de pe teren propriu); - suma de 4 milioane era mai mica decat s-a platit in acel an pentru alti fotbalisti (buni, dar nicidecum precum Hagi), dar inca de atunci ne videam la pret de sold valorile, meteahna vizibila si in prezent; - Hagi a fost cel mai bun fotbalist roman si cel mai bun al turneului final al Cupei Mondiale din 1984; doar gafa lui Prunea si ratarile loviturilor de departajare din meciul cu Suedia l-au privat de obtinerea Balonului de Aur; - Hagi a fost un fotbalist exceptional nu numai in tara si la Galatasaray, ci pentru intreagul glob; - la Real a fost "lucrat" de catre Butragueno si ceilalti membri ai gastii lui, nu numai de Toshak; - la Barcelona a fost ... uitat pe banca de rezerve chiar de catre cel care s-a luptat sa-l aduca in Catalunya; - macar in aceasta zi haterii ar trebui sa se abtina de la a scrie enormitati despre Hagi.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează