Comentarii (175)
concret
concret  •  03 Iunie 2023, 00:13
Postat de Dobermannul pe 02 Iunie 2023, 23:09

Alt prost care-si spune concret emite emite cu mandrie ... concreta o groaza de prostii (de prostul pana nu e si fudul parca nu e prost destul) zice ca pierd prea mult timp pe aici si vrea sa ma alunge. Pai eu sunt de acord cu Umberto Eco care zicea „Prostia este infinit mai fascinantă decât inteligenţa. Inteligenţa are limitele ei. Prostia, nu.” Asa ca fascinat si de prostiile lui si ale altora ca el revin aici oricand sunt plictisit sau obosit sa ma destind putin. Si primesc un adevarat regal de prostii care ma remonteaza complet.

Ca sa revii trebuie sa mai si pleci de undeva, monument de prostie. Tu esti non-stop aici. Nici sensul cuvintelor pe care le folosesti nu reusesti sa il pricepi. Singurele pauze pe care le faci, le faci ca sa cauti pe google citate, cu care in mintea ta intunecata, crezi ca reusesti sa iti maschezi deficientele de logica (elementara).

bl0catu
bl0catu  •  03 Iunie 2023, 00:10
Postat de thiamarcos pe 02 Iunie 2023, 22:03

Hmm, e greu pentru tine sa rationezi, inteleg. Un regulament, atunci cand este adoptat, nu inseamna ca include dreptatea si adevarul absolute. Oricine poate contesta ulterior in justitie anumite prevederi, acesta este rolul justitiei, al judecatorilor, de aceea exista procese. Nimeni nu desfiinteaza un intreg regulament pentru ca el contine o prevedere ilegala, ci cere in justitie modificare prevederii gresite. Si, oricum, in discutie nu era regulamentul ci prostia pe care ai spus-o, ca o decizie a FRF sau a nu stiu carui tribunal sportiv este peste o decizie judecatoreasca civila. Nu va fi niciodata asa ceva, s-ar intoarce lumea cu fundul in sus, ar fi exact ca in exemplu ala pe care tu il consideri "de Gaga" fara sa il intelegi.

iti pierzi vremea! incerci sa ii explici unui individ ceva ce nu poate intelege! ca legile sunt mai presus de regulamentele FRF! asta e ala care zicea in alta postare ca Rapid din play-off retrogradeaza pentru ca e pe locul 5! ignora-l, e *** cu diploma! intra pe aici sa se destinda razand de prostia altora, cand i-ar fi suficient sa se uite in oglinda!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

concret
concret  •  03 Iunie 2023, 00:06
Postat de Dobermannul pe 02 Iunie 2023, 22:28

Auziti ce exemplu imi da prostul care vrea sa desfiinteze regulamentul FRF. Zice prostul de serviciu thiamarcos ca sa ma rusineze sa-mi imaginez ca la noua mea firma fac un regulament in care scriu ca nu vreau sa platesc TVA. Pai prostule cand vreau sa-mi inregistrez firma ca sa incep activitatea trebuie sa prezint si regulamentul cu pricina si daca are prevederi nelegale sau neconstitutionale voi primi ... oha inregistrare. Deci pana nu fac regulamentul cum trebuie din punct de vedere legal si constitutional e ... oha activitate. La fel patea si FRF daca scria in regulament lucruri nelegale si anticonstitutionale. Vai ce ma distreaz.

Ti-am spus, esti caz de studiu. Locul tau e in laborator, cobai. Apropos, monument de prostie, parca spuneai ca pe stiri cu Dinamo nu e trafic. Vad ca esti in top aiciz de pe toare conturile. :))))

concret
concret  •  03 Iunie 2023, 00:05
Postat de atthur pe 02 Iunie 2023, 22:52

Băi, prostul satului,DEX se scrie cu majuscule,dar tu la cât ești de prost,mă mir ca mai respiri.De fapt ,dacă ar durea prostia tu ai fi sirenă pe mașina Poliției..!!!...

Vorbesti despre dictionare si nu stii un luxlcru elementar, ca dupa virgula se lasa spatiu, nu inainte sau deloc. Hai schimba-ti contul la loc pe doberman, prostalaule :))) vai de tine... vai de tine si de viata ta umila ba, sa stai toata ziua aici, sa iti demonstreze toti ca esti un simplu prost care nu conteaza. Ai in ADN sa fii atat de prost, impreuna cu tot arborele genealogic.

concret
concret  •  03 Iunie 2023, 00:00
Postat de Dobermannul pe 02 Iunie 2023, 22:42

Sa stii ca am intrat in depresie ascultand parerea unui prost ca tine.

Treaba e ca tie iti zice cam multa lume ca esti incredibil de prost. Indiferent ca ai 7000 de conturi aici, pe toate te-ai facut de ras. E scris in informatia ta genetica de fecesebist ca esti un monument de prostie. Singurul lucru care te mai mana sa imi replici e orgoliul, ca ala merge mana in mana cu prostia de care suferi teribil.

saviola3_4
saviola3_4  •  02 Iunie 2023, 23:55
Postat de corectorul pe 02 Iunie 2023, 16:24

Nu ai nici cunostintele juridice si nici capacitatea logico-intelectuala sa pricepi ceva privitor la subiectul in discutie. UEFA a inmanat in 86 trofeul catre CSA Steaua Bucuresti. Acest lucru nu are nicio legatura nici cu stabilirea dreptului la palmares al unei echipe si nici cu evolutia intr o competitie organizata de catre UEFA a unei echipe cu o denumire radical diferita (fc fotbal club fcsb sa). Apoi, faptul ca UEFA organizeaza o competitie, in care a oferit candva un trofeu unei echipe numita CSA Steaua Bucuresti, nu inseamna sub nicio forma ca in prezent sau in viitor, forul continental va refuza sa accepte decizia justitiei unui stat prin care se decide ca o persoana fizica , Becali, a preluat cu nerespectarea legii acea echipa de la detinatorul sau de drept (MAPN). Acestea (dreptul de proprietate, transfer al proprietatii sub varii forme printr o tranzactie comerciala intre stat si o persoana juridica de drept privat) sunt aspecte de drept intern pe care doar jutitia interna le poate transa, fiind ulterior opozabile erga omnes (incluzand organizatorul unei competitii internationale la care participa si o organizatie interna care este constituita juridic conform dreptului intern aplicat exclusiv de catre justitia interna)

Esti afon si boo phone si cu fotbalul si cu cunositintele in materie juridica. In primul rand becali a preluat steaua de la onorganizatie non profit de la Afc Steaua nu de la armata. Prima eroatre graca trompetistule. In al doilea rand Uefei nu i impune nimeni nimic in competitia organizata de ea. Daca Uefa tine cont de vreo instanta cand este vorba de palmares sportic aia e TAS nu CAB. Cand o sa organizeze ICCJ cupa campionilor o sa stabileasca ei cui ii dau coeficient si palmares. Pana atunci *** si lacrimi amare.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Catalynn.._.
Catalynn.._.  •  02 Iunie 2023, 23:49
Postat de hristo33 pe 02 Iunie 2023, 22:06

cel mai important e sa nu mai castige facatura fcfcsb vreodata campionatul, sa plece in himalaya si sa-l ia si pe bradpitttudor cu el. oricum... in visele fcsebiste, ei cred, daca scapa de "sponsor" au o sansa.)) in 2 luni se desfiinteaza impostorii care se identifica(vrajeala) cu falsul.

Amin, brother! :-)))

Catalynn.._.
Catalynn.._.  •  02 Iunie 2023, 23:45
Postat de istet10 pe 02 Iunie 2023, 22:12

Potrivit "rationamentului" tau ar trebui sa ne intrebam la ce foloseste permisul de conducere din moment ce multi dintre cei care il detin nu respecta regulile de circulatie. Despre bugetare se vede clar ca nu prea ai habar. A fi bugetata o cheltuiala nu inseamna obligatoriu ca si intra in cont banii in cauza. Vrei exemple? Pai aminteste-ti ca jandarmii si politistii nu-si primeau norma de hrana tocmai cand navaleau minerii . Banii pt echipament era intarziati cu anii. Crezi ca nu erau bugetate sumele in cauza? Asadar poate iuntelegi ce prostii poti vorbi. Pai au fost cazuri cand unitati militare au ramas fara agent termic sau fara telefonie pt ca NU isi plateau "indatoririle". Se poate intampla ce spui. Vrei exemple? Vezi contracte semnate de armata, MAI pt reparatii, renovari imobile reziliate din lipsa de bani. Evident au fost platite penalizarile cuvenite. Ba, in capul tau este numai o poveste.

1) Daca respectiva licența nu reduce la un minim rezonabil încălcările legii și regulamentelor e inutila! E cam ca diploma de doctorat a lu’ Ciucă, sau vraful din sertarul lu’ Moș X8. 2) da, se poate întâmpla sa fie o incapacitate temporara de plata, se plătesc penalizări cum ai spus, însă Chipirliu și Popa și-au luat mereu salariile la timp chiar daca Trică Jr. a terminat sezonul cu un singur tricou, și ăla ***. Nu același lucru putem spune despre chirografarii dinamoviști, nu!?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

thiamarcos
thiamarcos  •  02 Iunie 2023, 23:11
Postat de Dobermannul pe 02 Iunie 2023, 22:12

Uite aici o speta care explica ca instantele civile n-au treaba cu litigiile competitiior sportive. Argesul zice ca Dinamo n-are drept de licenta pentru liga 1 iar Dinamo zice ca are drept de licenta. Si uite litigiul. Daca e cum zic prostii pe aici ca "niciun regulament ... nu poate fi deasupra unei hotarari definitive a justitiei" dupa pronuntarea FRF pe baza de regulamnet pentru una din parti barajul se opreste si nemultumitul (care zice ca prostul de serviciu ca niciun regulament nu este deasupra unei hotarari definitive a justitiei) da in judecata decizia FRF. Daca judecatorii sunt la fel de prosti ca thiamarcos admit plangerea, barajul si campionatul se opresc ani de zile pana cand apare decizia definitiva si irevocabila. Ma amuz copios. Scrieti fratilor orice nazbatie va trece prin cap ca sa ne distram.

Hai, ca esti comic si n-ai habar de mersul justitiei. De unde ai scos chestia asta, ca daca se admite o plangere se opreste campionatul? Ce, atunci cand s-a admis plangerea impotriva echipei lui Becali s-a oprit campionatul? Tu amesteci totul intr-o ciorba fara cap si coada, nu intelegi diferenta dintre o instanta civila si una sportiva. Si oricum, cei de la FC Arges n-au zis nimic de vreun litigiu in instanta civila, ci au cerut o decizie de la FRF si au afirmat ca fac plangere la TAS (unde litigiile se judeca in alt ritm decat in instantele civile, adica este aproape sigur ca pana la inceperea campionatului viitor se va da o decizie). Ca pe urma cei nemultumiti vor contesta in instante civile ce a decis TAS este alta treaba si nu va avea putere retroactiva decat, cel mult, pentru a cere niste daune (in speta emisa de FC Arges, dar in speta echipei Ciobanului e alta mancare de peste fiindca se discuta drepturi de proprietate care se pot retroceda inclusiv cu daune) Asa ca pune-ti capul la contributie, incerca sa faci diferentele necesare intre o decizie definitiva deja data a justitiei si alte decizii, fie ele ale unor instante civile sau sportive, toate viitoare. E greu pentru tine, inteleg, e complicat, dar macar ai bunul simt sa nu te mai consideri buricul pamantului cand emiti ineptii.

Dobermannul
Dobermannul  •  02 Iunie 2023, 23:09

Alt prost care-si spune concret emite emite cu mandrie ... concreta o groaza de prostii (de prostul pana nu e si fudul parca nu e prost destul) zice ca pierd prea mult timp pe aici si vrea sa ma alunge. Pai eu sunt de acord cu Umberto Eco care zicea „Prostia este infinit mai fascinantă decât inteligenţa. Inteligenţa are limitele ei. Prostia, nu.” Asa ca fascinat si de prostiile lui si ale altora ca el revin aici oricand sunt plictisit sau obosit sa ma destind putin. Si primesc un adevarat regal de prostii care ma remonteaza complet.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 18
Comentează