Comentarii (81)
iri_
iri_  •  10 Aprilie 2024, 18:02
Postat de Meister27 pe 10 Aprilie 2024, 12:21

a pierdut rusinos talpan acel proces? l-a pierdut? a spus ca F.C.S.B. inseamna FOTBAL CLUB STEAUA BUCURESTI? A SPUS. restul este cancan. tu ar trebui sa raspunzi cum de este posibil ca in tari gen spania,germania sau bulgaria sa pot exista 2 sau 3 echipe cu acelasi nume,gen bayern sau real,dar in Romania nu pot sa existe 2 in ligi diferite. stai chill ca oricum se desfiinteaza dupa alegeri clona csa si dupa nu os a mai fi asa confuz.

Bai tu esti surd sau doar te faci ca nu intelegi? Acel proces pierdut de Talpan cum zici tu, in care CSA Steaua a cerut anularea marcii Fcsb pe motiv ca poate induce in eroare si lumea sa creada ca inseamna Fotbal Club Steaua Bucuresti, a fost pierdut intradevar de CSA Steaua, si marca Fcsb n-a fost anulata. Hai sa-ti scriu cu majuscule ca poate asa intelegi: AVOCATII Fcsb AU DEMONSTRAT CA NUMELE SI MARCA FCSB NU INSEAMNA FOTBAL CLUB STEAUA BUCURESTI, SI POATE INSEAMNA ORICE ALTCEVA, GEN FOTBAL CLUB SPORTIV BUCURESTI, SAU FOTBAL CLUB BECALI SPORT, SAU PUR SI SIMPLU SUBSTANTIV PROPRIU. Tocmai asta au trebuit sa apare si sa dovedeasca avocatii Fcsb, ca nu incearca din nou un furt de identitate, si intradevar au castigat. Deci singuri au recunoscut ca Fcsb inseamna orice altceva inafara de Fotbal Club Steaua Bucuresti. De altfel acea "infrangere rusinoasa" a lui Talpan, se poate considera defapt o victorie majora, pt ca insusi aparatorii Fcsb-ului au recunoscut ca nu sunt Steaua Bucuresti!!! Intelegi ma? Sau tot nu intelegi? Sau te faci nu intelegi, ca majoritatea suporterilor fcsbisti, si cand le zici adevarul in fata, se supara ca sunt catalogati nustiu cum si nustiu ce...

Meister27
Meister27  •  10 Aprilie 2024, 17:47
Postat de stefanf78 pe 10 Aprilie 2024, 16:18

NICIODATĂ o instanța nesportivă nu poate dicta în bucătăria internă a organizatorilor competiției! Altfel, vin tantili cu cocuri și decid câștigătoarea competiției dacă se apucă vreun club să conteste anumite rezultate și unde ajungem?!?

nu are rost sa ii explici pensionarlui ram99olit catalynna adevarul. aia habar nu are pe ce lume traieste. doar se umileste singura. dar cand nu aveam problemele csa era tacuta,nu spunea nimic. acum cand avem s-a gandit sa spammeze gsp. iti dai seama.

Meister27
Meister27  •  10 Aprilie 2024, 17:46
Postat de Catalynn.17 pe 10 Aprilie 2024, 13:48

Păi băi Randumb, într-adevăr Talpan a pierdut “rușinos” procesul, dar știi de ce!? Știi, dar minți ca obicei! :-))) Pt ca avocații fcsbisti au demonstrat Curții ca Fcsb NU înseamnă Fotbal Club Steaua București ci este pur și simplu un cuvânt nou, imposibil de pronunțat cu care un patron a decis să își boteze afacerea. Ca poate unul ca Talpan crede ca vine de la Fcsb e treaba lui, insa la fel de bine poate sa fie FC Sporting Becali, dar se înșeală, in plus nu se scrie F.C.S.B pt a fi considerat acronim, nici măcar FCSB ci Fcsb ca orice substantiv comun. Deci da, ai perfecta dreptate, Talpan a pierdut acel proces consființind odată pt totdeauna să Fcsb NU înseamnă FC Steaua București!

bai pensionare,daca era asa nu ne dadea in judecata. FCSB aparea si in 2011 cand am jucat cu liverpool si ilie dumitrescu era antrenor. mai am si acum ziarul din gsp in care in 2013(cand nu era problema cu csa),titra ca FCSB a castigat campionatul. F.C.S.B. inseamna FOTBAL CLUB STEAUA BUCURESTI si noi am folosit denumirea asta la Steaua din liga 1 cu mult inainte sa existe conflictul cu csa. dar oricum nu mai conteaza,dupa alegeri se desfiinteaza clona csa. la ce datorii are Romanie,o sa fie printre primele lucruri care o sa fie taiate.

stefanf78
stefanf78  •  10 Aprilie 2024, 16:18
Postat de Catalynn.17 pe 10 Aprilie 2024, 10:59

E simplu, este o ierarhie! Contează desigur și ce spun FRF/LPF/UEFA până nu vine o instanță superioară care spune altceva. Ca îți place sau nu, așa funcționează democrația, care desigur e departe de a fi perfectă, însă asta e maximul atins deocamdată de umanitate.

NICIODATĂ o instanța nesportivă nu poate dicta în bucătăria internă a organizatorilor competiției! Altfel, vin tantili cu cocuri și decid câștigătoarea competiției dacă se apucă vreun club să conteste anumite rezultate și unde ajungem?!?

Catalynn.17
Catalynn.17  •  10 Aprilie 2024, 14:03
Postat de stefanf78 pe 10 Aprilie 2024, 11:33

Nu am zis nimic de Federație și palmares (apropos, ce lege definește palmaresul sportiv? Merci!), ci că, din moment e echipa în prima ligă, are continuitate. Unde scrie Federația sau Liga că echipa CS al Armatei e echipa din 1947? Spor, frate stelist!

În caz ca poate nu știai, o hotărâre judecătorească defintiva are efect de lege. Știu ca nu îți place să citești motivări, însă ai citit-o sigur pe cea a ICCJ de anul trecut unde completul “cu cocuri” a statutat definitiv ca sentința CAB care spune ca palmaresul 1947-98 aparține CSA și 98-03 AFC este corectă și legala, deci “legea” pe care o cauți … nu mai trebuie să o cauți! :-))) Știi și ca FRF nu face altceva decât să tragă de timp, așteptând chipurile o sentința finală. E adevărat ca încă așteptăm publicarea motivării CAB în legătură cu porțiunea 2003-2017, doar ca aia nu privește Steaua ci doar FC Fcsb. Nu știu de ce trag FRFde timp, însă, cum am spus deja, probabil pt ca nu știu nici ei pe unde să mai scoată cămașa așa ca amână inevitabilul cat mai mult posibil. Vor trebui să ne explice în primul rând tuturor cum de sezonul 2002-2003 a fost început de AFC Steaua și terminat de FC Fcsb, iar asta a fost regulamentar!

Catalynn.17
Catalynn.17  •  10 Aprilie 2024, 13:48
Postat de Meister27 pe 10 Aprilie 2024, 12:21

a pierdut rusinos talpan acel proces? l-a pierdut? a spus ca F.C.S.B. inseamna FOTBAL CLUB STEAUA BUCURESTI? A SPUS. restul este cancan. tu ar trebui sa raspunzi cum de este posibil ca in tari gen spania,germania sau bulgaria sa pot exista 2 sau 3 echipe cu acelasi nume,gen bayern sau real,dar in Romania nu pot sa existe 2 in ligi diferite. stai chill ca oricum se desfiinteaza dupa alegeri clona csa si dupa nu os a mai fi asa confuz.

Păi băi Randumb, într-adevăr Talpan a pierdut “rușinos” procesul, dar știi de ce!? Știi, dar minți ca obicei! :-))) Pt ca avocații fcsbisti au demonstrat Curții ca Fcsb NU înseamnă Fotbal Club Steaua București ci este pur și simplu un cuvânt nou, imposibil de pronunțat cu care un patron a decis să își boteze afacerea. Ca poate unul ca Talpan crede ca vine de la Fcsb e treaba lui, insa la fel de bine poate sa fie FC Sporting Becali, dar se înșeală, in plus nu se scrie F.C.S.B pt a fi considerat acronim, nici măcar FCSB ci Fcsb ca orice substantiv comun. Deci da, ai perfecta dreptate, Talpan a pierdut acel proces consființind odată pt totdeauna să Fcsb NU înseamnă FC Steaua București!

Meister27
Meister27  •  10 Aprilie 2024, 12:21
Postat de Catalynn.17 pe 09 Aprilie 2024, 23:44

Deocamdată FRF spune ca “încă se judeca!” și ca așteaptă verdictul final. Arată-mi tu unde scrie la FRF ca ei atribuie FC Fcsb Palmaresul istoric al Stelei! Cred ca nici ei nu știu cum sa o scoată la capăt, sentința celor mai înalte Curți ale României neputând fi pur și simplu ignorată cum par să creadă unii fcsbisti “de mici”.

pensionare,iarasi nu ti-ai luat medicamnetel.e

Meister27
Meister27  •  10 Aprilie 2024, 12:21
Postat de iri_ pe 09 Aprilie 2024, 20:45

Confunzi lucrurile rau de tot. Tocmai ti-am zis ca nu exista F.C.S.B. acronim, scris asa, este absurd! Fcsb este o denumire, substantiv propriu. Ca vrei tu sa o "alinti" F.C.S.B. este strict problema ta. Denumirea completa a Fcsb-ului este S.C. F.C. Fcsb S.A. Bucuresti (sau unde are sediul social, prima oara a fost in Ilfov). Si iar confunzi cu procesul ala "pierdut" de Talpan, tocmai invers este, Talpan a cerut anularea marcii FCSB pt ca se creeaza confuzie cu Fotbal Club Steaua Bucuresti, iar avocatii Fcsb au demonstrat si recunoscut ca denumirea completa este SC FC Fcsb SA, si ca n-are legatura cu F.C.S.B. sau cu Fotbal Club Steaua Bucuresti, altfel pierdeau si marca asta!!! Ba cum le intoarceti voi fcsbistii pe toate partile, ca sa iasa bine pentru voi, incredibila natia fcsbista! :)

a pierdut rusinos talpan acel proces? l-a pierdut? a spus ca F.C.S.B. inseamna FOTBAL CLUB STEAUA BUCURESTI? A SPUS. restul este cancan. tu ar trebui sa raspunzi cum de este posibil ca in tari gen spania,germania sau bulgaria sa pot exista 2 sau 3 echipe cu acelasi nume,gen bayern sau real,dar in Romania nu pot sa existe 2 in ligi diferite. stai chill ca oricum se desfiinteaza dupa alegeri clona csa si dupa nu os a mai fi asa confuz.

stefanf78
stefanf78  •  10 Aprilie 2024, 11:33
Postat de Catalynn.17 pe 09 Aprilie 2024, 23:44

Deocamdată FRF spune ca “încă se judeca!” și ca așteaptă verdictul final. Arată-mi tu unde scrie la FRF ca ei atribuie FC Fcsb Palmaresul istoric al Stelei! Cred ca nici ei nu știu cum sa o scoată la capăt, sentința celor mai înalte Curți ale României neputând fi pur și simplu ignorată cum par să creadă unii fcsbisti “de mici”.

Nu am zis nimic de Federație și palmares (apropos, ce lege definește palmaresul sportiv? Merci!), ci că, din moment e echipa în prima ligă, are continuitate. Unde scrie Federația sau Liga că echipa CS al Armatei e echipa din 1947? Spor, frate stelist!

Catalynn.17
Catalynn.17  •  10 Aprilie 2024, 10:59
Postat de stefanf78 pe 10 Aprilie 2024, 00:06

Da, contează ce spun Federația și Liga, că ele organizează competiția, nu tantile cu cocuri și/sau legile nesportive. Contrazice’mă, te rog, merci!

E simplu, este o ierarhie! Contează desigur și ce spun FRF/LPF/UEFA până nu vine o instanță superioară care spune altceva. Ca îți place sau nu, așa funcționează democrația, care desigur e departe de a fi perfectă, însă asta e maximul atins deocamdată de umanitate.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează