Comentarii (301)
anticenzuralasport
anticenzuralasport  •  01 Mai 2022, 15:41
Postat de Tudor Dulca pe 01 Mai 2022, 15:24

Nu mă contrazic. Dar nu mă ataca!.. decât când mă ai în față. Doar atunci să-ți calculezi cuvintele și să-ți joci șansele cu mine . Eu, spre deosebire de tine, nu stau în umilințele echipelor românești ale Coloniei actuale. ....vreau din nou să trăiesc performanțele din anii 1980-2000, când banul public și decizia unică au făcut din România o forță de temut in fotbalul european. Și exprim, lupt pentru ce a fost și va fi din nou. Aceste vremuri se intorc. Curând. Atunci.. toate echipele din Anglia, Germania, Franța tremurau de frică echipelor lui taica nostru Ceaușescu. Dar tu nu ai cum să știi cât de puternic era fotbalul românesc.. nu ai văzut stadionul 23 august cu 100 000 de oameni, plin! Eu da! ....nu cred că ai trăit gloria fotbalului românesc. Decât această decadență Naum-iană... de surogat de fotbal, colonizat, de lumea a treia.

Pacat ca nu ai invatat pana acum ca visele tale se indeplinesc doar prin munca ta sau a cunoscutilor tai ...Vrei echipa la CSA de fotbal ?Ai exemplul dinamovistilor !Implicate personal ,nu astepta ca statul sa ti realizeze tie visele pe munca mea si a altoara ca mine care avem alte asteptari de la stat...Nu stiu ce muncesti in viata reala dar sigur nu ai vrea ca firma la care muncesti sa fie concurata de stat !Asta daca nu esti angajatul statului....Statul oricum a facut prea mult pentru CSA !!!Desi are principiile enuntate...statul da CSA administrarea unui stadion nou dupa ce CSA a distrus alt stadion...Astora fraieri ca mine statul nu ne da bani ajutor sau nu ne permite sa licitam pentru invistitii ale statuLui daca avem datorii la Stat...Se pare ca Statul lui Dancu si al celor 2000 de suporteri nu este tot una cu statul celorlalti...Mediasul a fost in tabara fraierilor....

emil1986
emil1986  •  01 Mai 2022, 15:39
Postat de matserban pe 01 Mai 2022, 15:33

Pai na...eu vorbesc de epoca, ca totul era mai bine. Si saracirea din sfarsitul anilor 80 se datoreaza ssnctiunilor din afara, cri care apoi au venit si au preluat toate companiile românești. Isi dadusera mana esticii si vesticii sa il dea jos pe Ceausescu. Saraceam si ne infometam ca omul nu vroia sa se imprumute la ei, sa le dea profit. A si gresit ca daca se imprumuta cateva sute de milioane, traia poporul ca in pampas si avea mancare si caldura. Aveam datorii ZERO la momentul cand l-am impuscat. Am fost influentati sa o facem. Eu apar echipa care era atunci, ca e CSA sau FCSB.

Totul era mai bine???!!!! Ba, tu esti *** ***??? Nataraule, nu se gaseau de nici unele. Nici mancare, doar pe cartela, nici imbracaminte, doar de proasta su foarte proasta calitate, dar mai ales libertate. Du-te ma la rusi, du-te acolo ca-i bine. O sa-ti dea Putin de toate. Scarba-mi e de prosti ca tine!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

doar..titi
doar..titi  •  01 Mai 2022, 15:38
Postat de matserban pe 01 Mai 2022, 15:33

Pai na...eu vorbesc de epoca, ca totul era mai bine. Si saracirea din sfarsitul anilor 80 se datoreaza ssnctiunilor din afara, cri care apoi au venit si au preluat toate companiile românești. Isi dadusera mana esticii si vesticii sa il dea jos pe Ceausescu. Saraceam si ne infometam ca omul nu vroia sa se imprumute la ei, sa le dea profit. A si gresit ca daca se imprumuta cateva sute de milioane, traia poporul ca in pampas si avea mancare si caldura. Aveam datorii ZERO la momentul cand l-am impuscat. Am fost influentati sa o facem. Eu apar echipa care era atunci, ca e CSA sau FCSB.

din pacate ...conform instantei ...denumirea Steaua Bucuresti nu mai e DISPONIBILA !!!deci aperi un vis pina la urma , ceea ce ar fi cu totul REMARCABIL , daca apararea respectiva n-ar da apa la moara ..unor mos teaca specializati pe papatul banului public !!!

lffl
lffl  •  01 Mai 2022, 15:38
Postat de Tudor Dulca pe 01 Mai 2022, 14:10

Naum se identifică cu prăduitorii Neamului românesc. El trăiește bine mersi din bani grei, din abonamentele noastre. Naum este o falsă vedetă pe sticlă, nu ajunge la gleznele lui Balint, care este o valoare națională adevărată. Naum uită că e român, el e globalist care trăiește bine in sistemul acesta colonial de jaf. CONCIS: jumătate din echipele din Liga 1 și Liga2 de fotbal iau bani de la Primării și de la Consilii locale... sau de la regii, gen Căile Ferate Române. Actionarii pro-occidentalii sunt de carton, banii publici sunt pompați cu ghiotura in fotbal, salarii uriașe, ale unor fotbaliști ades mediocri. Becali și niște generali fără scrupule au distrus C.S.A Steaua in 2003. Prin intermediul lui Pițurcă și a corupților frați Păunescu. Căpușând-o, devalizând-o și scoțând la mezat bunul poporului român. Becali și-a însușit prin escrocherii bunul poporului român, anume echipa Armatei poporului român. Care renaște acum, că vrea Naum sau nu vrea! Digi va sfârși curând, iar tot ce au promovat anti-România trădătorii de la Digi este contabilizat și memorat. Sau: de ce ar merge la baraj de promovare -mentinere "U" Cluj, Mioveni, echipe hrănite cu bani publici en-gross și nu echipa fanion a României C.S.A Steaua?

Nostalgic ceaușist! Te dai patriot dar nu cunoști limba română! Mă faci sa râd cu "en-gross". In DEX există cuvântul "angro" care provine din "en gros" din franceză. Se vede ca ai făcut școala de partid!

fairplayromania
fairplayromania  •  01 Mai 2022, 15:37

Gigiştilor, de ce vă este frică de promovarea Stelei în Prima Divizie ? Cit credeţi că o să mai ţină si fcfcsbî ? Vă este frică de o confruntare directă între echipa departamentală a armatei si echipa departamentală a penitenciarelor ?

matserban
matserban  •  01 Mai 2022, 15:33
Postat de doar..titi pe 01 Mai 2022, 15:30

gresesti ...csa nu-i tot una cu Steaua Bucuresti - legenda !!csa 2017 e o gluma proasta , o clona infecta !!!doar pentru ca 20 de ultrasi opariti au nostalgii comuniste ... nu justifica schimbarea legii !!!

Pai na...eu vorbesc de epoca, ca totul era mai bine. Si saracirea din sfarsitul anilor 80 se datoreaza ssnctiunilor din afara, cri care apoi au venit si au preluat toate companiile românești. Isi dadusera mana esticii si vesticii sa il dea jos pe Ceausescu. Saraceam si ne infometam ca omul nu vroia sa se imprumute la ei, sa le dea profit. A si gresit ca daca se imprumuta cateva sute de milioane, traia poporul ca in pampas si avea mancare si caldura. Aveam datorii ZERO la momentul cand l-am impuscat. Am fost influentati sa o facem. Eu apar echipa care era atunci, ca e CSA sau FCSB.

fairplayromania
fairplayromania  •  01 Mai 2022, 15:31

Respect Balint ! Rusine Naum. Un analist-specialist care este fericit că există Primăriile departamentale de Stat si Becali. E fericit că există Dinamo, Chiajna, Voluntari, Farul, Chindia si Becali . O fericire de om . E fericit că există apa , laptele si Becali. E fericirea lui . Preafericitul Naum .

1870882192938134
Sorin Postelnicu  •  01 Mai 2022, 15:30

csa trebuie să dispară!

doar..titi
doar..titi  •  01 Mai 2022, 15:30
Postat de matserban pe 01 Mai 2022, 15:24

Cam toti dintre astia au avut rezultatele in era comunista sau mai devreme. Nimic dupa 1990, in era capitalista. Pana la urma cand ne era mai bine si aveam oameni ce reușeau in domeniile lor? Tu iti dai singur raspunsul. Te deranjeaza CSA, echipa comunista, dar era mai bine decat tot ce avem azi

gresesti ...csa nu-i tot una cu Steaua Bucuresti - legenda !!csa 2017 e o gluma proasta , o clona infecta !!!doar pentru ca 20 de ultrasi opariti au nostalgii comuniste ... nu justifica schimbarea legii !!!

matserban
matserban  •  01 Mai 2022, 15:24

Radu Naum arata si gandeste ca un 'weasel'

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 31
Comentează