GSP SPECIAL  »  DIVERSE  »  ARHIVA GSP

Perle din arhiva foto GSP » Reclama, sufletul comerțului

Foto: Gazeta Sporturilor
Foto: Gazeta Sporturilor

Articol de GSP - Publicat sambata, 05 august 2017 16:05

În urmă cu 15 ani, Mircea Lucescu a fost printre primii oameni de fotbal din România care au fost contactați ca să devină imaginea unei companii pentru a îi face reclamă.

Pe străzile din București tronau zeci de afișe cu chipul și semnătura lui Il Luce, care promova o companie română de asigurări.

"Vino alături de noi! În noi poți avea încredere" era mesajul tipărit pe afișe de compania Croma. În 2002, Lucescu avea 57 de ani.

Mihai Neșu, adevărul despre divorț: „Vreau să știe lumea” » S-a spus că soția l-a părăsit în urma accidentului

L-a rugat să nu joace, fiindcă are o presimțire rea, dar el a marcat în poarta Romei! Așa că a schimbat abordarea: „Hai să mai facem copii”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează