GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Cum s-a îmbunătățit experiența într-o clinică de top? Iată lista facilităților pentru pacientul smart din 2020

Articol de - Publicat vineri, 31 iulie 2020 10:22 / Actualizat vineri, 31 iulie 2020 10:33

Într-o lume din ce în ce mai digitalizată, investiția în tehnologie este cea care face diferența pentru pacienți. Confortul pacienților este maximizat, așadar, de accesul la cele mai noi soluții digitale. Care sunt trendurile pe piața din România și cine e liderul inovației pe acest segment? Detalii în articolul de mai jos. 

În contextul digitalizării sistemului de sănătate, implicarea furnizorilor privați este esențială, pentru că ei  investesc constant în noile tehnologii. Iar liderul digital pe piața de servicii medicale private este REGINA MARIA, prin dezvoltarea instrumentelor și tehnologiilor cu impact în sistemul de sănătate. 

Printre preocupările actuale, de o importanță majoră este aceea de a acorda pacienților un control deplin asupra modului de accesare a serviciilor și de interacțiune cu furnizorul medical. Trăim cu toții într-un ritm alert, agendele ne sunt din ce în ce mai încărcate și încercăm să nu ieșim prea des din confortul propriei case. De aceea, e vital să avem la îndemână opțiuni concrete și accesibile pentru a ne monitoriza starea de sănătate pe termen lung. 

Un astfel de demers are un check-list obligatoriu: realizarea unei programări, efectuarea unei consultații, plata serviciilor medicale sau accesarea istoricului medical din ultimii peste 10 ani. Toate acestea se pot face online, de la distanță, fără a fi necesară interacțiunea cu call-centerul și recepția și fără prezența fizică într-o clinică. Cea mai bună soluție digitală este aplicația mobilă REGINA MARIA.

Haideți să detaliem avantajele acestei experiențe complete și să vedem, pas cu pas, opțiunile din aplicație. 

1. Validarea contului se face extrem de ușor. Aplicația folosește opțiunile „Face recognition” sau “Validarea de la distanță”, mai exact pacientul face o poză buletinului, apoi un selfie. Si aici REGINA MARIA joacă rolul de pionier pe piața serviciilor medicale private, fiind prima care integrează acest mod de validare la distanță a contului de utilizator. Feature-ul este deja un succes: peste 5.000 de pacienți au ales să își valideze astfel contul în doar o lună de la lansarea funcției. 

2. Programările online. O multitudine de opțiuni și de filtre ajută pacientul să aibă tot confortul și toate informațiile necesare în timp real. De exemplu, poate alege singur specialitatea la care dorește să meargă, iar aplicația îi va afișa primul loc disponibil, chiar și în aceeași zi, la o oră de la accesarea aplicației. Sau poate vrea să fie văzut de un medic anume. Ori are o preferință pentru o clinică. Totul e rezolvabil în aplicație. 

Alternativ, poate opta pentru o consultație online, în Clinica Virtuală. Lista medicilor poate fi ordonată nu doar alfabetic, ci și în funcție de notele acordate de alți pacienți. Pentru un plus de transparență, abonații pot vedea instant care sunt programările incluse în abonament și care sunt contra-cost, putând alege serviciile la care au acces gratuit sau cu discount.

Ce este extrem de important e că pacientul nu va mai sta cu grija hârtiilor, a radiografiilor și dosarelor adunate de-a lungul timpului. În aplicație are tot timpul acces la istoricul medical, la consultații, la rezultate ale analizelor, la recomandările și indicațiile de tratament. Asta numim noi monitorizare eficientă, pe termen lung.

3. Întreabă un medic este un serviciu gratuit și cu impact extraordinar. Ce e extraordinar este că de el poate beneficia orice pacient, abonat sau neabonat! Despre ce e vorba? Dacă întâmpini un disconfort anume, prin aplicația REGINA MARIA poți lua legătura cu un medic specialist, explicându-i în scris care este problema, și vei primi un răspuns pe mail în maxim 24 de ore. Scopul acestui feature extrem de util este să descurajeze autodiagnosticarea și căutarea de informații medicale din surse neavizate, oferind în schimb acces la opinii medicale de specialitate.

4. Banca de Kilometri. E bine să facem mișcare, asta o știe toată lumea. Dar e și mai bine când suntem stimulați să facem asta, nu? De exemplu, pacienții REGINA MARIA primesc la schimb diverse beneficii. 

Cum funcționează? Alergi sau faci mișcare, apoi Banca de Kilometri îți convertește kilometrii parcurși în pachete medicale de screening, recomandate de specialiști. Exemple: Pachete screening diabet, Cancer de prostată, Sănătate cardiovasculară, Cancer de col uterin, Colesterol, Osteoporoză, Cancer de piele, Cancer mamar, Cancer colorectal și Consult medic chirurgia obezității. Interesant este că poți sincroniza contul cu alte aplicații de monitorizare a activității fizice, precum Health Kit, FitBit, Google Fit și Strava.

5. Indicele BMI. Acum e mai usor să îți evaluezi forma fizică. Cu ajutorul acestui calculator al indicelui de masă corporală ai si datele respective, si recomandări care te pot ajuta să ajungi la cele mai bune rezultate pentru sănătatea ta. 

6. Facturi și plăți. Simplu și la îndemână: pacientul poate achita costurile serviciilor accesate direct din aplicație, ca la orice plată online cu cardul.

Toate cele de mai sus arată că, la REGINA MARIA, pacientul este ”la putere” și poate alege cum dorește să interacționeze cu furnizorul său de servicii medicale. Iar aplicația REGINA MARIA, cea mai complexă și actuală aplicație de pe piața de servicii medicale private, chiar face diferența!

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”


Comentarii (2)
3244449938953260
Chitiboi Viorel  •  01 August 2020, 12:26

REGINA MARIA? Aia cu testele ......

rocky2
rocky2  •  31 Iulie 2020, 22:13

La Regina Maria iti iau si pielea de pe tine! O singura data am fost si sa ma fereasca sfântul sa mai ajung acolo in viata mea!

Vezi toate comentariile (2)
Comentează