Comentarii (38)
imgb
imgb  •  17 Iunie 2024, 05:07

Ucrainienii au auzit ca joaca Hagi si Puscas si renunta la portar !...????

eugenrc
eugenrc  •  17 Iunie 2024, 02:22

Reactia publicului depinde foarte mult de modul in care o echipa pierde meciul. Ungaria a trecut milimetric pe langa un 2-2. Noi nu stiu daca vom mai avea acelasi noroc ca in meciul Elvetia-Romania. Asa ca ramane de vazut daca merita aplauze sau fluieraturi.

Hagicianul
Hagicianul  •  17 Iunie 2024, 01:25

Românii nu au pretenții exagerate, ba dimpotrivă, în cazul competițiilor sportive mai întodeauna am ținut cu cei cu șansa a doua, drept dovadă la precedentul Euro atunci când Elveția a eliminat Franța a fost sărbătoare pe Național Arena. Problema e ca această calificare e folosită pentru a ascunde bubele unui fotbal intern din ce în ce în ce mai bolnav, antrenori-patroni care iau titlul, VAR care nu intervine la faulturi de roșu vizibile de pe lună, linii la offside trasate complet aiurea, jucători care nici măcar nu își mai propun să se transfere în Vest, ci visează direct la petrodolarii șeicilor, transferuri anunțate înainte de meciul direct sau imediat după ce o echipă a jucat inexplicabil de prost, federali care rămân în anturajul echipei naționale indiferent de rezultate, selecții dubioase, sunt preferați jucători de la echipe de la retrogradare în Golf ori din subsolurile ligilor secunde, în timp ce alții pare că nu vor fi chemați la lot indiferent cât ar înscrie în competiția internă, etc. Nu putem să ne bazăm de fiecare dată că poate mai izbucnește vreun război la unii din grupa de calificare, ca alții sunt obligați să evolueze întotdeauna în deplasare, că va ploua și se va juca în mocirlă când vom întâlni un adversar mai tehnic care pasează mult, ori că vom marca întodeauna 2 goluri din 2 șuturi pe poartă împotriva celor cotați cu prima șansă…

Dorias1964
Dorias1964  •  16 Iunie 2024, 23:17

Sunt doua probleme...este adevarat ca trebuie sa ne bucuram ca suntem la Euro, dar suntem acolo fara ca fotbalul romanesc sa fie pe drumul bun, asa ca nu putem fi multumiti doar cu o calificare. A doua problema..... nu ne comparati cu Ungaria, acolo este altceva...nu cred ca in Ungaria exista acelasi grad de smecherie si impostura ca la noi. Noi nu vom invata de la nimeni nimic pt ca romanul este atat de genial, incat nu are ce invata de la nimeni...!!!

Hitech
Hitech  •  16 Iunie 2024, 22:47
Postat de theo_s pe 16 Iunie 2024, 19:40

Stimabile, Ungaria are de 20 de ani o guvernare suveranista, nationalista, care isi lasa amprenta asupra a tot ce se intampla acolo, asupra sistemului de educatie, asupra mass media, si, pe cale de consecinta, mentalitatea nationalista e incurajata la nivel de stat. Romania, in schimb, e condusa de autoritati obediente fata de cercuri de putere din exterior, aduse la putere ca sa asigure implementarea unei alte agende politice si culturale, decat cea aliniata interesului national si suveranitatii statului. Pot sa-ti argumentez pe mai multe pagini, dar scriu in timpul meu liber si nu iau bani pt. asta, ca dumneata. In concluzie, e greu sa pretinzi un atasament deplin si autentic fata de traditiile, valorile si simbolurile nationale, cand tu, ca Minister al Educatiei, ca Presedinte, ca Minister de Externe, ca trust Ringier, etc., il descurajezi sistematic.

Eu zic să rămâi la fotbal, cu politica observ că o scrântești pe ici pe colo, în lucrurile esențiale! E bună vodca?!?

Dobermannul
Dobermannul  •  16 Iunie 2024, 22:32
Postat de cirus11 pe 16 Iunie 2024, 20:01

Si e bine asa?? Acum 15 ani Ungaria era de 2 ori mai bogata deca noi... intre timp de cand a venit Orban la putere acolo Romania i-a depasit din urma, anul asta ii depasim, desi am avut o serie luuuunga de guverne dezastruoase. Asa ca intrebarea este, de fapt cat de incompetent este Orban ca sa se intample asta?? Cat de corupt este partidul ala al lui??? Este ok ca suntem un popor mai moderat, mai primitor cu altii, mai ales comparativ cu maghiarii...

Exact. Si tu prezinti un punct de vedere foarte corect. Felicitari.

Dobermannul
Dobermannul  •  16 Iunie 2024, 22:29
Postat de thiamarcos pe 16 Iunie 2024, 20:30

Deci felul in care s-au comportat suporterii unguri e rezultatul politicii? Sa fim seriosi, acorzi o prea mare influenta politicii unui guvern oarecare. Aici e vorba de un anume grad de civilizatie al zonei europene, unde oamenii stiu sa fie fair-play si sa aplaude deopotriva pe invingatorii si invinsii unui spectacol sportiv atunci cand acest spectacol este frumos, electrizant iar lupta este dusa onorant. Batranul Continent are inca multe lectii de dat in materie de civilizatie si Lumii Noi care e sclava mentalitatii de marketing desantat si popoarelor ramase in spiritul anacronic al mentalitatilor tribale sau de ev mediu din est si sud.

Eu cred ca ai inteles gresit. Omul a dat-o pe politica pentru o reclama AUR-ista. A prins ocazia si a punctat. In rest sunt de acord cu tot ce ai spus.

Dobermannul
Dobermannul  •  16 Iunie 2024, 22:19
Postat de dobrin pe 16 Iunie 2024, 20:51

„E mai bine să vedem EURO fără România decât să vedem măcar trei meciuri în grupe cu tricolorii?” Pai daca aceasta calificare va fi folosita ca sa se justifice si perpetueze coruptia si nepotismul la nivel de jucatori, antrenor, FRF si LPF, atunci da, e mai bine sa vedem EURO la televizor. Daca ar fi ca la unguri, unde jucatorii si antrenorii sunt alesi si selectionati pe criterii de valoare, nu gen "baiatul lui tata" sau "impresariat de ...", atunci am fi si noi cu tot sufletul alaturi de Nationala.

Din pacate ai dreptate. Eventualele sclipiri vor fi folosite pentru pastrarea in posturi a celor care au nenorocit fotbalul romanesc. Se vor umfla in pene si vor continua dezastrul.

Dobermannul
Dobermannul  •  16 Iunie 2024, 21:49

De ce Romania pleaca cu sansa a doua? Sunt vinovati suporterii care platesc dintr-un salariu de 500 de euro bilete la meciuri, materiale de promovare, ... sau cei care joaca fotbal ca vai de lume pe zeci de mii de euro pe luna?

aaxel03
aaxel03  •  16 Iunie 2024, 21:25
Postat de theo_s pe 16 Iunie 2024, 19:40

Stimabile, Ungaria are de 20 de ani o guvernare suveranista, nationalista, care isi lasa amprenta asupra a tot ce se intampla acolo, asupra sistemului de educatie, asupra mass media, si, pe cale de consecinta, mentalitatea nationalista e incurajata la nivel de stat. Romania, in schimb, e condusa de autoritati obediente fata de cercuri de putere din exterior, aduse la putere ca sa asigure implementarea unei alte agende politice si culturale, decat cea aliniata interesului national si suveranitatii statului. Pot sa-ti argumentez pe mai multe pagini, dar scriu in timpul meu liber si nu iau bani pt. asta, ca dumneata. In concluzie, e greu sa pretinzi un atasament deplin si autentic fata de traditiile, valorile si simbolurile nationale, cand tu, ca Minister al Educatiei, ca Presedinte, ca Minister de Externe, ca trust Ringier, etc., il descurajezi sistematic.

Care suveranista ca vad Orban repeta integral discursul Rusiei si sustine interesele Rusiei cu toate fortele, uneori parca il depaseste chiar si pe Lukashenko. Atat de suveranista e Ungaria ca la vizita lui Xi Jin Ping la Budapesta patrulau cei de la ambasada Chinei care perchezitionau oamenii pe strada, chiar nu ti-e rusine cu “suveranismu” maghiar? Sunt *** rusilor si chinezilor, atat de suveranisti sunt. La cat de penibili sunt, au ajuns sa sprijine pana si legea pro rusa din Georgia ref la agentii straini, pai daca facem noi o lege similara in Romania si obligam toate finantarile maghiare sa se declare ca fiind de influenta strain sa duc si se smiorcaie tocmai la Bruxellesu ala fata de care se dau suveranisti )). Voi pro rusii zat la putinu vostru, nu-i loc pt voi in Romania!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează