Comentarii (30)
badeadorian
badeadorian  •  21 Martie 2019, 16:22
Postat de bertino pe 21 Martie 2019, 16:12

. A prins o conjunctura favorabila si istoria il va retine ca si campion. Dar, cat a fost de meritat titlul de campion s-a vazut in meciul cu Froch si in celelalte care au urmat cu adversari adevarati nu parodii. Practic e aceiasi discutie si in cazul Halep - a prins o conjunctura in care valoarea jucatoarelor este extrem de scazuta. Daca era contemporana cu Stefi Graff sau Martina Hingis nu stiu ce performante ar mai fi avut. A reusit sa o bata pe Serena Williams doar cand a ajuns la dimensiunea unei balene disgratioase. Astia sunt pseudo-campionii zilelor noastre...

Pseudo-campioni ??? Nu te supara dar este teribil de usor sa vorbesti din fotoliu cu o bere-n mana si 6 mici in fata !!!. Cei care nu au facut in viata lor un antrenament sportiv , nu au habar sa loveasca corect o minge si cred ca sportul pe calculator este identic cu cel real au toate motivele si impresiile personale sa dea verdicte despre un sportiv profesionist !!!

bertino
bertino  •  21 Martie 2019, 16:51
Postat de dinamo_fan pe 21 Martie 2019, 16:38

astia care il denigrati pe Bute, va ganditi ca daca era asa de conjuncturala treaba mai erau 50 de pugilisti acolo gata sa profite ? ca nu e el singurul care practica acest sport in acea perioada conjuncturala. nu a fost cel mai bun al generatiei lui, poate nici al 2lea cel mai bun dar a fost acolo in primii 5, in primii 10. A tinut in mana niste titluri pe care nu le tine oricine. daca o luam cu conjunctura putem sterge 90% din performantele oricui. bine, aici pe gsp citesti si ca Real Madrid a castiga conjunctural 3 titluri de UCL la rand. sunt parerile trolilor care n-au iesit nici macar angajatul lunii intr-un supermarket de cartier ca sa se simta vreodata nr. 1 in ceva. dupa primii 100m fugiti sunt cu limba in pamant.

Prietene, te inseli amarnic daca compari ce a fost Bute in box cu ce a fost si este Real Madrid in fotbal. Bute a ajuns campion intr-un sport in care exista mai multe centuri si implicit grupari de boxeri care concureaza separat fara a se putea intersecta vreodata (WBO, WBA, WBC, WBF). Centura IBF pe care Bute a cucerit-o a fost si este renumita pentru slaba reprezentare a valorii boxerilor, toata lumea cunoaste acest lucru.

badeadorian
badeadorian  •  21 Martie 2019, 16:43
Postat de bertino pe 21 Martie 2019, 16:32

Da, asa este, am o bere si 6 mici in fata, dar asta nu inseamna ca nu pot observa o realitate. Nu contest ca omul a muncit, dar sincer, nu merita sa fie campion la valoarea care a aratat-o... Au fost multi boxeri contemporani cu el care meritau mult mai mult titlul de campion.

Dar una este sa afirmi ca au castigat mai lesne un meci , turneu sau campionat si cu totul alta sa afirmi ca sunt pseudo-campioni . Notiunea de pseudo-campion este nemeritata si denigratoare in raport cu munca de la antrenamente si intrecerile sportive . Poti afirma fara sa gresesti ca avem un pseudo-prim ministru sau o pseudo protectie sociala ... dar vis-a-vis de Bute sau Halep este mult fortata catalogarea . O zi buna ... si opreste-mi si mie un mic !

gigi_becali_9
gigi_becali_9  •  21 Martie 2019, 16:03

Nici o controversa. Bute e campion si punct. A detinut centura IBF, centura mondiala. Daca era slab , castigau impotriva lui.

thiem
thiem  •  22 Martie 2019, 00:05
Postat de right_wing_resistance_romania pe 21 Martie 2019, 18:37

Era si o difernta mare intre cei doi: Bute era campion, neinvins, palmares foarte bun iar staff-ul l-a facut sa creada ca este cel mai puternic. Asa s-a intamplat ca Bute sa accepte lupta in UK si sa-si desconsidere adversarul. La acel meci, Bute pentru prima data de cand a fost campion mondial, si-a abandonat tactica si a jucat ofensiv, greseala care a fost fatala. Bute nu era pregatit fizic si psihic pentru acea lupta. Mai facuse aceeasi greseala cu Andrade si era sa piarda centura, dar l-a nimicit in al doilea meci, antrenat si luptand asa cum trebuia s-o faca in primul meci. Multi oameni de pe aici nu constientizeaza cat rau pot face lipsa de antrenament sau managementul defectuos al meciului la box, aici intrand intregul staff, nu doar Bute. Daca Bute il batea pe Froch,....nu stim....dar in nici un caz, un Bute defensiv nu pierdea prin K.O si mergea mai departe in cariera. DIn pacate, staff-ul sau i-a terminat cariera. Un sportiv formidabil.

Bute a fost mai bun decat Froch. Kessler de exemplu pentru Bute era mai periculos, pentru ca avea o dreapta nimicitoare. Bute nu trebuia sa mearga la Nottingham, unde ringul a fost mai mic si sa nu uitam ca a avut infectia la picior. Mi s-a parut foarte crispat acolo Bute. Dar lupta numai in Canada sau si in SUA mai pe teren neutru, era in stare sa il bata si pe Ward!

thiem
thiem  •  22 Martie 2019, 00:02

Cel mai mare pugilist pe care l-a dat Romania in boxul profesionist! Desigur, la profesionisti a beneficiat de o dezvoltare in Canada, dar a reprezentat mereu Romania. Multumim, Lucian!

andrei.33
andrei.33  •  21 Martie 2019, 19:03

Bute e unul dintre multele produse create artificial de lumea boxului. Si-a jucat rolul bine, are niste banuti, sa fie sanatos. Nu ne datoreaza noua nimic. Pumnii el i-a luat.

right_wing_resistance_romania
right_wing_resistance_romania  •  21 Martie 2019, 18:37
Postat de Bogdan Pojar pe 21 Martie 2019, 17:38

De acord, cred ca Froch, desi a pierdut acea finala, era cel mai puternic dintre cei din Super Six.

Era si o difernta mare intre cei doi: Bute era campion, neinvins, palmares foarte bun iar staff-ul l-a facut sa creada ca este cel mai puternic. Asa s-a intamplat ca Bute sa accepte lupta in UK si sa-si desconsidere adversarul. La acel meci, Bute pentru prima data de cand a fost campion mondial, si-a abandonat tactica si a jucat ofensiv, greseala care a fost fatala. Bute nu era pregatit fizic si psihic pentru acea lupta. Mai facuse aceeasi greseala cu Andrade si era sa piarda centura, dar l-a nimicit in al doilea meci, antrenat si luptand asa cum trebuia s-o faca in primul meci. Multi oameni de pe aici nu constientizeaza cat rau pot face lipsa de antrenament sau managementul defectuos al meciului la box, aici intrand intregul staff, nu doar Bute. Daca Bute il batea pe Froch,....nu stim....dar in nici un caz, un Bute defensiv nu pierdea prin K.O si mergea mai departe in cariera. DIn pacate, staff-ul sau i-a terminat cariera. Un sportiv formidabil.

170910730363725
Bogdan Pojar  •  21 Martie 2019, 17:38
Postat de gerularupeimana pe 21 Martie 2019, 17:07

Bute a prins un traseu favorabil si a castigat centura IBF si apoi a aparat-o avand adversari in afara top 7. Trebuie mentionat ca nu a fost vina lui, cei mai buni pugilisti de la categoria sa au fost angrenati intr-un turneu fiecare cu fiecare, la care Bute nu a fost invitat. Acel turneu s-a numit "Super six" si s-a desfasurat intre 2009 si 2012, adica perioada in care Bute a fost pe val. Multi cunoscatori au declarat ca Bute ar fi meritat sa faca parte din Super Six si ca i s-a facut o nedreptate nefiind invitat. Imediat dupa finala turneului pe care Froch a pierdut-o in fata lui Ward, a fost programata partida Froch-Bute, Bute acceptand deplasarea in Anglia desi el era detinatorul centurii IBF si era neinvins. E adevarat ca dupa infrangere nu si-a mai revenit, dar nu e corect sa spunem ca Bute a evitat adversarii puternici cand de fapt a luptat cu cei mai buni dintre cei disponibili. Poate ca altfel s-ar fi scris istoria carierei lui Bute daca ar fi luptat cu un Abraham, Greene, Taylor, Dirrell, Kessler. Eu cred ca Bute i-ar fi batut pe majoritatea in 2009-2010, daca nu era Super six.

De acord, cred ca Froch, desi a pierdut acea finala, era cel mai puternic dintre cei din Super Six.

gerularupeimana
gerularupeimana  •  21 Martie 2019, 17:07

Bute a prins un traseu favorabil si a castigat centura IBF si apoi a aparat-o avand adversari in afara top 7. Trebuie mentionat ca nu a fost vina lui, cei mai buni pugilisti de la categoria sa au fost angrenati intr-un turneu fiecare cu fiecare, la care Bute nu a fost invitat. Acel turneu s-a numit "Super six" si s-a desfasurat intre 2009 si 2012, adica perioada in care Bute a fost pe val. Multi cunoscatori au declarat ca Bute ar fi meritat sa faca parte din Super Six si ca i s-a facut o nedreptate nefiind invitat. Imediat dupa finala turneului pe care Froch a pierdut-o in fata lui Ward, a fost programata partida Froch-Bute, Bute acceptand deplasarea in Anglia desi el era detinatorul centurii IBF si era neinvins. E adevarat ca dupa infrangere nu si-a mai revenit, dar nu e corect sa spunem ca Bute a evitat adversarii puternici cand de fapt a luptat cu cei mai buni dintre cei disponibili. Poate ca altfel s-ar fi scris istoria carierei lui Bute daca ar fi luptat cu un Abraham, Greene, Taylor, Dirrell, Kessler. Eu cred ca Bute i-ar fi batut pe majoritatea in 2009-2010, daca nu era Super six.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează