Comentarii (43)
mario_seppona
mario_seppona  •  22 Mai 2014, 11:21
Postat de adnl pe 22 Mai 2014, 11:05

modelul este bun pentru potenta financiara actuala din fotbalul nostru... vad comentarii de genu "copiem tot ce e prost" .. e clar ca unii n-au trecut de faza judeteana a fotbalului... daca ati analiza putin ce s-a intamplat cu fotbalul belgian dupa ce federatia a introdus reguli privind numarul minim de jucatori tineri in lot si alte reguli similare...ati vedea ca primul 11 al Belgiei la nivel individual este cam 5 clase peste ce avem noi.. Atacanţi: Romelu Lukaku (Everton/Anglia), Divock Origi (Lille/Franţa), Eden Hazard (Chelsea/Anglia), Kevin Mirallas (Everton/Anglia), Dries Mertens (Napoli/Italia), Adnan Januzaj (Manchester United/Anglia). .. noi pe cine avem in atac?

vad ca la mine bati pretenas! iti spun eu sa nu mai bati campii cu jigniri aiurea! in lotul belgiei pentru cm sunt 2 fotbalisti care joaca in campionatul belgian: borre- anderlecht, ciman - st. liege! cat despre faptul ca la ei aparut niste valori, nu poti sa decat sa fii de acord cu mine! asta a plecat de la copii si juniori! mai departe... ia uita te si vezi cati din ei au jucaT prin belgia si cat au jucat pe acolo! iti spus eu: foarte putin! asa ca masoara ti cuvintele inainte sa le arunci fara rost!

bujika
bujika  •  22 Mai 2014, 11:17
Postat de bandoleros pe 22 Mai 2014, 09:57

In primul rand, acela nu este un clasament virtual ci cel real din sezonul precedent. In al doilea rand, nu are cum favoriza blaturile de vreme ce fiecare punct o sa conteze la departajarea echipelor intre play-off si play-out. Iar de vreme ce punctele vor fi injumatatite, miza/suspansul o sa mearga pana in ultima etapa, sau aproape. Concluzia? mai dormi vreo 2 ore pana te trezesti bine!

Daca ai vrut sa fii ironic nu ai reusit decat sa te faci de ras. Sa zicem steaua cu viitorul. Steaua pierde 3 pct, deci sa zicem face 65 de pct la final in loc de 68. 68/2 - 34, 65/2 = 33 (asa e in Belgia), deci in loc de 3 pct pierde doar 1. Sa zicem ca face 2 blaturi: in loc de 71 o sa faca 65: 65/2=33, 71/2=36 - deci decat 3 puncte in loc de 6. Mie mi se pare ca e verde la blaturi!! Nici nu vorbesc invers, ca este mult mai usor, mai ales ca in play-out se vor 8 echipe, deci probabil 3-4 nu or sa aibe prea multe batai de cap si pot face blaturi destule in play-out!

mario_seppona
mario_seppona  •  22 Mai 2014, 11:12
Postat de speedy73 pe 22 Mai 2014, 10:58

pe de alta parte, in sistemul cu play-off, nimeni nu mai poate spune ca o echipa (setaua, sa zicem) ia titlul cu blaturi si sateliti. ok, ai sateliti in sezonul regulat, dar e clar ca, discutand pe fapte si rezultate din sezonul asta, chiajna, sageata sau viitorul nu intrau in play-off, sa mai "ajute". uita-te putin cu cine ar fi jucat steaua in play-off: astra, petrolul, pandurii, vaslui si dinamo. cine crezi ca ar fi "ajutat" steaua sa ia titlul? in al doilea rand, reprezentantele din cupele europene (care or fi ele), vor ajunge acolo dupa 4 meciuri contra fiecarei echipe, teoretic, de acelasi nivl si cu aceleasi pretentii...nu dupa 2. asta ca sa vezi si avantajele sist

sunt de acord cu aproape tot ce ai spus tu azi! totul pana la "sateliti"! si.. i a avut sau nu... steaua a avut parte de niste meciuri cu un joc mai mult decat modest din partea adversarelor! deci... trebuie sa schimbam sistemul competitional doar din cauza satelitilor?

adnl
adnl  •  22 Mai 2014, 11:05

modelul este bun pentru potenta financiara actuala din fotbalul nostru... vad comentarii de genu "copiem tot ce e prost" .. e clar ca unii n-au trecut de faza judeteana a fotbalului... daca ati analiza putin ce s-a intamplat cu fotbalul belgian dupa ce federatia a introdus reguli privind numarul minim de jucatori tineri in lot si alte reguli similare...ati vedea ca primul 11 al Belgiei la nivel individual este cam 5 clase peste ce avem noi.. Atacanţi: Romelu Lukaku (Everton/Anglia), Divock Origi (Lille/Franţa), Eden Hazard (Chelsea/Anglia), Kevin Mirallas (Everton/Anglia), Dries Mertens (Napoli/Italia), Adnan Januzaj (Manchester United/Anglia). .. noi pe cine avem in atac?

speedy73
speedy73  •  22 Mai 2014, 11:02
Postat de mario_seppona pe 22 Mai 2014, 10:54

nationala belgiei este brici! si totul a plecat de la investirea in centrele de copii si juniori! nu de la modificarea sistemului competitional! daca iei fiecasre jucator in parte din nationala belgiei nu stiu daca o sa gasesti 3 care sa joace in campionatul lor!

asta este marea problema, tineretul, copiii si juniorii. ma uit la meciurile fiului meu (11 ani).am vazut zeci de meciuri, nu am vazut decat un jucator care, intr-adevar, mi-a placut. ulterior am aflat ca era...fata. clubul ei avea si echipa de fete, dar era prea buna pt grupa de fete si juca la baietii de aceeasi varsta. si pt ei era prea buna :)))))))))))))))). o sa zici acum ca la 11 ani nu prea ai ce vedea la un "fotbalist". nu sunt de acord. macar calitatile ar trebui sa se vada, chiar daca face greseli tehnice mari

speedy73
speedy73  •  22 Mai 2014, 10:58
Postat de mario_seppona pe 22 Mai 2014, 10:50

de acord ca trebuia ceva schimbat! dar sa faci schimbari doar asa de dragul schimbarii....! nimeni nu garanteaza ca de se trece la 14 echipe nu or sa fie echipe cu probleme financiare! si la fel , nimeni nu garanteaza ca nu or s apara n liga 1 sageti, corone, viitori sau branesteni! cu toate ca n ceea ce le priveste... daca chiajna de ex are bani sa stea n liga 1 si s o si castige... n as avea nimic impotriva daca oamenii au bani, jucatori, baza sportiva etc! eu cred ca s au pripit in ceea ce priveste alegerea sistemului!

pe de alta parte, in sistemul cu play-off, nimeni nu mai poate spune ca o echipa (setaua, sa zicem) ia titlul cu blaturi si sateliti. ok, ai sateliti in sezonul regulat, dar e clar ca, discutand pe fapte si rezultate din sezonul asta, chiajna, sageata sau viitorul nu intrau in play-off, sa mai "ajute". uita-te putin cu cine ar fi jucat steaua in play-off: astra, petrolul, pandurii, vaslui si dinamo. cine crezi ca ar fi "ajutat" steaua sa ia titlul? in al doilea rand, reprezentantele din cupele europene (care or fi ele), vor ajunge acolo dupa 4 meciuri contra fiecarei echipe, teoretic, de acelasi nivl si cu aceleasi pretentii...nu dupa 2. asta ca sa vezi si avantajele sist

bandoleros
bandoleros  •  22 Mai 2014, 10:57
Postat de mario_seppona pe 22 Mai 2014, 10:54

nationala belgiei este brici! si totul a plecat de la investirea in centrele de copii si juniori! nu de la modificarea sistemului competitional! daca iei fiecasre jucator in parte din nationala belgiei nu stiu daca o sa gasesti 3 care sa joace in campionatul lor!

La problema asta ar trebui sa ceri niste raspunsuri de la Burleanu! Sau de la sustinatorii sai de pe aici!

mario_seppona
mario_seppona  •  22 Mai 2014, 10:54
Postat de baddux pe 22 Mai 2014, 10:40

nationala belgiei e brici. mi se pare bun acest model. mai ales chestia cu punctele. oricum trebuia schimbat ceva la un moment dat!

nationala belgiei este brici! si totul a plecat de la investirea in centrele de copii si juniori! nu de la modificarea sistemului competitional! daca iei fiecasre jucator in parte din nationala belgiei nu stiu daca o sa gasesti 3 care sa joace in campionatul lor!

bandoleros
bandoleros  •  22 Mai 2014, 10:51
Postat de mario_seppona pe 22 Mai 2014, 10:35

si ce se intampla daca si n astea 14 echipe o sa apara una-doua care sa nu poata duce campionatul pan la capat? mai ales ca sunt 4-6 meciuri in plus in campionat, plus alte 1-5 meciuri in cupa ligii! deci... despre ce vorbim? daca tot copiem modele, si incazul de fata pe cel belgian! mai bine am copia ce au facut ei la nivel de copii si juniori! nu cum si au batut joc de un campionat si asa nu cu mult mai valoros decat al nostru!

Pai pentru asta fiecare echipa ar trebui sa prezinte niste garantii la startul sezonului.

mario_seppona
mario_seppona  •  22 Mai 2014, 10:50
Postat de speedy73 pe 22 Mai 2014, 10:44

ca orice sistem, are puncte bune si puncte slabe. nu stiu daca e celmai bun sistem care se putea alege, dar ceva trebuia schimbat...lucrurile nu mai puteau continua asa. actualul sistem este in favoarea echipelor satesti, de care toti vrem sa scapam.

de acord ca trebuia ceva schimbat! dar sa faci schimbari doar asa de dragul schimbarii....! nimeni nu garanteaza ca de se trece la 14 echipe nu or sa fie echipe cu probleme financiare! si la fel , nimeni nu garanteaza ca nu or s apara n liga 1 sageti, corone, viitori sau branesteni! cu toate ca n ceea ce le priveste... daca chiajna de ex are bani sa stea n liga 1 si s o si castige... n as avea nimic impotriva daca oamenii au bani, jucatori, baza sportiva etc! eu cred ca s au pripit in ceea ce priveste alegerea sistemului!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează