Comentarii (202)
roja.azul
roja.azul  •  06 Noiembrie 2020, 22:20
Postat de dreptate_pt_steaua pe 06 Noiembrie 2020, 22:18

gata ma bag la meci, ajunge cu lectia pe azi! sa lasam postacii sa dezinformeze liber, macar o ora doua si ei, e pacat sa moara de foame, pana la urma chiar si fara de coloana sunt si ei suflete:) te salut roja, asdta....Virgile! toate cele bune! cum ar zice Cortacero, hablamos manana!:)))

Mai degraba roja, lasa-l pe virgil!:)) Numai bine, vb maine!:)

anticlone
anticlone  •  06 Noiembrie 2020, 22:20
Postat de dreptate_pt_steaua pe 06 Noiembrie 2020, 22:12

jijistule, repet, daca a fost sau nu asa vom stii doar daca talpan va cere in instanta sa se demonstreze ca trecerea echipei de fotbal de la CSA la AFC a fost ilegala, procesele dintre CSA si SC FCSB S.A au fost exact in ordinea asta, pe dreptul de folosire a siglei create de sc fcsb s.a si apoi dupa ce au obtinut marca, peste vreo 3 ani au obtinut si numele, pentru ca aveau deja marca aceea. Atat.

Au fost articole despre toate actele, cerintele lui Becali din 2003, declaratiile lui cand spune ca a renuntat la Steaua ca sa isi salveze familia, ca o sa foloseasca brandul fradulos. E de ajuns. Toate arata ca Fcsb-ul se afla ilegal in Liga 1! Palmaresul e al celor care il fac, deci pana in 2003 e al CSA Steaua Bucuresti.

catalynn
catalynn  •  06 Noiembrie 2020, 22:19
Postat de dreptate_pt_steaua pe 06 Noiembrie 2020, 21:36

exact, e proces de constatare, nu e un proces care sa spuna ca DA fcsb a continuat palmaresul echipei din 2003 incoace, sau NU, nu fcsb a continuat activitatea sectiei de fotbal a incetat cum spuneti voi:)))) e un proces care constata ca intr=un interval de timp o echipa de fotbal a detinut palmares sportiv! vom vedea la apel, pentru ca acest proces, va fi folosit cu sigurnta de talpan din nou ca o arma de manipulare a pro stimii! era simplu, cerea liga 1 legal in proces, cand ceri loc de liga 1, trebuie sa demonstrezi ca nu ai cedat echipa niciodata! a facut asta talpan? NU. Cand ceri palmares trebuie sa mergi la tribunalul de arbitraj sportiv care sa spuna daca fcsb a contiunat sau nu palmaresul, eventual sa iei si `hartia` prin care ai decis tu, CSA ca in 1998 sau 2003 ( desi asta cu 2003 e mai mukt decat comica, CSA nu mai avea nici o legatura legala cu afc in 2003)) sectia ta de fotbal se DESFIINTEAZA` nu merge mai departe! ai doua procese de facut daca vrei DREPTATE! daca vrei manipulare, vrei bani, vrei notorietate, te judeci pe drept comercial si ceri aberant sa ti se dea loc prin UCL:) te judeci in constatare si ai pretentii sa obligi pe cineva sa te inscrie undeva cu un anumit palmares! fu-mi-ge-ne!:)

Savi, acel act emis de Tribunal, acea “constatare” este cât de poate de oficial. Dacă e musai, evident ca se poate obține și o decizie executorie in baza lui. Spune te rog și motivul acestei acțiuni in Justiție: ca palmaresul aparține CSA scria deja in motivarea Sentinței CAB din 21 dec. 2016, însă au fost unii care au zis “dom’leeee, io nu dau doi bani pe motivare, scrie in sentinta!? Nu!” OK, Talpan a înghițit și gălușca asta și a cerut Curtii sa “constate” ce scria in motivare și sa dea o sentinta de clarificare. Ceea ce au și făcut. Da, știu, o sa îmi zici ca Justiția e corupta. O fi, nu zic, însă io văd ca e corupta numai atunci când nu va plac sentințele in rest e de o corectitudine colosala! :-))) Tu fiind “om al legii” este cel puțin ciudat ca susții ba chiar îndemni la nesupunere civică in ideea ca “justiția e corupta”. In fine, treaba ta, io rămân la respectarea Justiției și actelor emise de Tribunal.

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  06 Noiembrie 2020, 22:19
Postat de anticlone pe 06 Noiembrie 2020, 22:17

=))))))))))) Deci nu conteaza ce scrie in decizia executorie de la ICCJ pentru fecesebisti. :)))))))))) Nu mai plange. Cupa sarbatorita in Berceni de clubul cu culorile galben-albastre e de ajuns pentru fanii unui club mic ca Fcsb.

ia si plangi, uefa zice ca mai avem o cupa in afara de aia din `berceni` se pare ca e aia din 86, sa nu te uzi rau! https://www.uefa.com/uefachampionsleague/history/winners/ Noapte buna postacel!:))

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  06 Noiembrie 2020, 22:18
Postat de roja.azul pe 06 Noiembrie 2020, 22:14

Daca privim lucrurile asa...da, sunt de acord cu tine!

gata ma bag la meci, ajunge cu lectia pe azi! sa lasam postacii sa dezinformeze liber, macar o ora doua si ei, e pacat sa moara de foame, pana la urma chiar si fara de coloana sunt si ei suflete:) te salut roja, asdta....Virgile! toate cele bune! cum ar zice Cortacero, hablamos manana!:)))

anticlone
anticlone  •  06 Noiembrie 2020, 22:17
Postat de roja.azul pe 06 Noiembrie 2020, 22:12

Dezinformari talpaniste, gargara ieftina pentru cei spalati pe creier! Pai exact ce vorbeam, AFC-ul si-a inregistrat propria marca la 15 ianuarie 1999, cu acordul celor de laCSA! CE acor trebuia sa ceara AFC-ul armatei in anul 2003, cand MAPN-ul nu mai avea nici o legatura cu echipa de fotbal? " Reamintim că AFC Steaua era o asociație nepatrimonială - un ONG -, înființată prin hotărârea și aportul a 109 membri fondatori, în calitatea lor de persoane fizice, nu după funcție sau meserie."

=))))))))))) Deci nu conteaza ce scrie in decizia executorie de la ICCJ pentru fecesebisti. :)))))))))) Nu mai plange. Cupa sarbatorita in Berceni de clubul cu culorile galben-albastre e de ajuns pentru fanii unui club mic ca Fcsb.

roja.azul
roja.azul  •  06 Noiembrie 2020, 22:14
Postat de dreptate_pt_steaua pe 06 Noiembrie 2020, 22:08

probabil sunt angajatii gsp care vor `trafic`, dar pe mine nu ma deranjeaza, stiu ca anti-stelistii stiu adevarul si ca nu il vor recunoaste niciodata! ma intereseaza sa vada cat mai multe lume cum a stat situatia de fapt, pentru ca si printre noi sunt foarte multi dezinformati! asadar, nu e pierdere de timp lectia predata postacilor!

Daca privim lucrurile asa...da, sunt de acord cu tine!

roja.azul
roja.azul  •  06 Noiembrie 2020, 22:12
Postat de anticlone pe 06 Noiembrie 2020, 22:03

Trebuia acordul MApN-ului. Scrie si in decizia judecatorilor la punctul 5. Plangi: https://imgur.com/a/Wip3KuW

Dezinformari talpaniste, gargara ieftina pentru cei spalati pe creier! Pai exact ce vorbeam, AFC-ul si-a inregistrat propria marca la 15 ianuarie 1999, cu acordul celor de laCSA! CE acor trebuia sa ceara AFC-ul armatei in anul 2003, cand MAPN-ul nu mai avea nici o legatura cu echipa de fotbal? " Reamintim că AFC Steaua era o asociație nepatrimonială - un ONG -, înființată prin hotărârea și aportul a 109 membri fondatori, în calitatea lor de persoane fizice, nu după funcție sau meserie."

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  06 Noiembrie 2020, 22:12
Postat de anticlone pe 06 Noiembrie 2020, 22:09

***, tu ai scris despre trecerea marcii, nu ca a fost inregistrata una noua. Lipsa semnaturii din 1998 inseamna ca AFC Steaua nu a primit palmaresul, numele ori culorile.

jijistule, repet, daca a fost sau nu asa vom stii doar daca talpan va cere in instanta sa se demonstreze ca trecerea echipei de fotbal de la CSA la AFC a fost ilegala, procesele dintre CSA si SC FCSB S.A au fost exact in ordinea asta, pe dreptul de folosire a siglei create de sc fcsb s.a si apoi dupa ce au obtinut marca, peste vreo 3 ani au obtinut si numele, pentru ca aveau deja marca aceea. Atat.

anticlone
anticlone  •  06 Noiembrie 2020, 22:09
Postat de dreptate_pt_steaua pe 06 Noiembrie 2020, 22:04

dilimache, asta am spus si eu, ca statul a lasat privatul sa isi inscrie marca proprie cu steaua bucuresti ! vezi postarea mea de mai j0s! nu am spus ca statul a zis luati brand-ul steaua si faceti ce vreti cu el, a zis faceti-va marca si continuati in liga 1 traditiile glorioase ale echipei de fotbal! inorice caz iar vrei sa sari peste ce nu iti convine, trecerea din 1998 de la csa la AFC nu face obiectul niciunui proces! orice alta presupunere sau parere ramane la stadiu de `comment pe net`, ca sa intelegi, ca avea sau nu semnatura, este irelevant, aceste lucruri nu au fost niciodata combatute in sala de judecata! procesele in 2011 au fost pe dreptul comercial de folosire al marcii steaua bucuresti de catre fc. steaua bucresti s.a nu daca a fost legala trecerea in 98 sau in 2003, ci daca are voie sa foloseasca marca creata de catre firma fc steaua bucuresti s.a. in 2004, care nu era sigla cesionata de afc la srl ci era o sigla noua!

***, tu ai scris despre trecerea marcii, nu ca a fost inregistrata una noua. Lipsa semnaturii din 1998 inseamna ca AFC Steaua nu a primit palmaresul, numele ori culorile.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 21
Comentează