Comentarii (202)
dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  06 Noiembrie 2020, 21:56
Postat de dreptate_pt_steaua pe 06 Noiembrie 2020, 21:54

esti pe langa subiect, o asocie non guvernamentala nu poate avea `patron`, voi talpanistii sunteti rupti de realitate! o asociatie de genul acela putea avea doar membri fondatori, si au fost in numar de 109 parca! acei membri fondatori, dupa anul 2000, au primit alta titulatura, afc-ul iesind oficial de sub tutela CSA, sunt sigur ca nu stii cum se numeau acei membri dupa 2000, tantalache!:) in rest, Viorel Paunescu era presedintele asociatiei, tampule!:) nu patron!

apropo, alta intrebare pentru talpanistii habarnisti, aveti idee cati membri mai existau in AFC Steaua in 2003? la inceput v-am spus eu cati au fost, dar in 2003 cand s-a facut trecerea, cati membri mai existau?:)

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  06 Noiembrie 2020, 21:54
Postat de anticlone pe 06 Noiembrie 2020, 21:47

Am uitat ca voi fecesebistii credeti ca Paunescu era patronul AFC Steaua. :))))))

esti pe langa subiect, o asocie non guvernamentala nu poate avea `patron`, voi talpanistii sunteti rupti de realitate! o asociatie de genul acela putea avea doar membri fondatori, si au fost in numar de 109 parca! acei membri fondatori, dupa anul 2000, au primit alta titulatura, afc-ul iesind oficial de sub tutela CSA, sunt sigur ca nu stii cum se numeau acei membri dupa 2000, tantalache!:) in rest, Viorel Paunescu era presedintele asociatiei, tampule!:) nu patron!

roja.azul
roja.azul  •  06 Noiembrie 2020, 21:52
Postat de anticlone pe 06 Noiembrie 2020, 21:45

Steaua detine marca notorie, iar in 1998 lipseste semnatura MApN pe actul in care se cer drepturi totale asupra brandului. Nu mai conteaza semnaturile ori actele? Talpan a mers la proces cu hartia in care Becali a cerut sa i se permita inregistrarea marcii. :))))) Au recunoscut si avocatii lui Becali ca a inregistrat marca cu rea-credinta. Trebuia acordul Stelei, ca de asta a cerut Becali voie sa o inregistreze. A dat insa bani la OSIM ca sa o inregistreze fraudulos.

A dat un dreak! Atunci cum se explica sentinta TB si CAB? Sunt prosti, nu? Las' ca a venit ICCJ si a "rezolvat" treaba! AFC-ul si-a inregistrat marca proprie la 15 ianuarie 1999 cu acceptul total al celor de la CSA. Nu exista nici un dubiu! Este vorba despre aceeasi marca pe care Talpan si-a insusit-o fraudulos ulterior de la defuncta AFC! Iar marca FC Steaua, a inregistrat-o chiar in timpul procesului, desi gigel o inregistrase cu doua luni in urma!

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  06 Noiembrie 2020, 21:50
Postat de anticlone pe 06 Noiembrie 2020, 21:45

Steaua detine marca notorie, iar in 1998 lipseste semnatura MApN pe actul in care se cer drepturi totale asupra brandului. Nu mai conteaza semnaturile ori actele? Talpan a mers la proces cu hartia in care Becali a cerut sa i se permita inregistrarea marcii. :))))) Au recunoscut si avocatii lui Becali ca a inregistrat marca cu rea-credinta. Trebuia acordul Stelei, ca de asta a cerut Becali voie sa o inregistreze. A dat insa bani la OSIM ca sa o inregistreze fraudulos.

aberezi, nu exista nici un proces in care sa se fi combatut trecerea sectiei de fotbal, sau a marcii a orice, ma refer la cea din 1998, de la csa la afc! nu exista nici un demers referitor la acea trecere asadar nu exista nici o sentinta referitoare la acea trecere!

anticlone
anticlone  •  06 Noiembrie 2020, 21:50
Postat de roja.azul pe 06 Noiembrie 2020, 21:46

CSA recunoaste cedarea activitatii fotbalistice si faptul ca au luat-o de la 0, CAB face referire la impunerea folosirii marcii de catre FC Steaua si tu.... Înființarea, în 2003, a unei societăți comerciale pe acțiuni sub același nume (SC Fc Steaua București SA) – fără acordul și fără ca aceasta să intre în strategia clubului mamă CSA Steaua sau a Ministerului Apărării Naționale – și preluarea de către această societate a întregii activități fotbalistice a asociației non-profit sub marca ”Steaua București”, a generat o problematică complexă care a fost – și este în continuare – obiectul a numeroase acțiuni în justiție, de la a căror finalitate se așteaptă eliminarea derutei și lămurirea opiniei publice asupra legitimității și legalității privatizării forțate a celei mai iubite echipe din fotbalul românesc. Dator tradiției sale glorioase și faimei de a construi de la zero performanța sportivă, dar și pentru a asigura continuitatea unei activități întrerupte abrupt, CSA Steaua a reînființat, în 2015, Centrul de Copii și Juniori, proiect căruia i s-au alăturat în calitate de instructori foști fotbaliști ai generației de aur sau antrenori cu ochiul format în depistarea talentelor precum Adrian Bumbescu, Radu Troi, Teodor Anghelini, Vasile Aelenei, Lajos Sătmăreanu sau Anton Doboș. http://www.csasteaua.ro/jocuri-sportive/fotbal/

Imi e de ajuns "fără acordul și fără ca aceasta să intre în strategia clubului mamă CSA Steaua sau a Ministerului Apărării Naționale". Practic ne spune ca Fcsb-ul se afla ilegal in Liga 1.

anticlone
anticlone  •  06 Noiembrie 2020, 21:47
Postat de dreptate_pt_steaua pe 06 Noiembrie 2020, 21:41

proprietar pe ce? daca te referi la stadion si bunuri imobile, da ai dreptate, in rest? fabulatii.

Am uitat ca voi fecesebistii credeti ca Paunescu era patronul AFC Steaua. :))))))

roja.azul
roja.azul  •  06 Noiembrie 2020, 21:46
Postat de anticlone pe 06 Noiembrie 2020, 21:39

:))) Textul ala inseamna ca nu era nevoie de semnatura MApN care era proprietarul? :))))

CSA recunoaste cedarea activitatii fotbalistice si faptul ca au luat-o de la 0, CAB face referire la impunerea folosirii marcii de catre FC Steaua si tu.... Înființarea, în 2003, a unei societăți comerciale pe acțiuni sub același nume (SC Fc Steaua București SA) – fără acordul și fără ca aceasta să intre în strategia clubului mamă CSA Steaua sau a Ministerului Apărării Naționale – și preluarea de către această societate a întregii activități fotbalistice a asociației non-profit sub marca ”Steaua București”, a generat o problematică complexă care a fost – și este în continuare – obiectul a numeroase acțiuni în justiție, de la a căror finalitate se așteaptă eliminarea derutei și lămurirea opiniei publice asupra legitimității și legalității privatizării forțate a celei mai iubite echipe din fotbalul românesc. Dator tradiției sale glorioase și faimei de a construi de la zero performanța sportivă, dar și pentru a asigura continuitatea unei activități întrerupte abrupt, CSA Steaua a reînființat, în 2015, Centrul de Copii și Juniori, proiect căruia i s-au alăturat în calitate de instructori foști fotbaliști ai generației de aur sau antrenori cu ochiul format în depistarea talentelor precum Adrian Bumbescu, Radu Troi, Teodor Anghelini, Vasile Aelenei, Lajos Sătmăreanu sau Anton Doboș. http://www.csasteaua.ro/jocuri-sportive/fotbal/

anticlone
anticlone  •  06 Noiembrie 2020, 21:45
Postat de roja.azul pe 06 Noiembrie 2020, 21:38

Art.49 din legea 84/1998 prevede că „titularul unei marci anterioare, care cu știinţă a tolerat într-o perioadă neîntreruptă de cinci ani folosirea unei mărci posterior înregistrată, nu poate să ceara anularea și nici să se opună folosirii mărcii posterioare pentru produsele și serviciile pentru care această marcă posterioară a fost folosită, afară numai dacă înregistrarea mărcii posterioare a fost cerută cu rea credinţă”. Şi, deși în cazul de faţă „marca anterioară” era cea care, în acte, aparţinea SC FC Steaua SA iar „marca posterioară” – cea a Clubului Sportiv al Armatei Steaua București, întreaga acţiune din instanţă avea să se concentreze pe singura excepţie de la regula din art.49 – „înregistrarea mărcii posterioare a fost cerută cu rea credinţă”. CSA a apelat la acest artificiu, invocand reaua credinta, pentru a anula marca FC Steaua desi ei inregistrasera dupa Becali marca la OSIM! Unde este reaua credinta, la noi sau la ei?

Steaua detine marca notorie, iar in 1998 lipseste semnatura MApN pe actul in care se cer drepturi totale asupra brandului. Nu mai conteaza semnaturile ori actele? Talpan a mers la proces cu hartia in care Becali a cerut sa i se permita inregistrarea marcii. :))))) Au recunoscut si avocatii lui Becali ca a inregistrat marca cu rea-credinta. Trebuia acordul Stelei, ca de asta a cerut Becali voie sa o inregistreze. A dat insa bani la OSIM ca sa o inregistreze fraudulos.

roja.azul
roja.azul  •  06 Noiembrie 2020, 21:41
Postat de anticlone pe 06 Noiembrie 2020, 21:39

:))) Textul ala inseamna ca nu era nevoie de semnatura MApN care era proprietarul? :))))

Tu vorbesti serios? Al cui proprietar era MAPN-ul! Tu ai vazut ce am postat mai devreme? Nu vezi ca AFC-ul nu mai avea nici o treaba cu armata din 2000?

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  06 Noiembrie 2020, 21:41
Postat de anticlone pe 06 Noiembrie 2020, 21:39

:))) Textul ala inseamna ca nu era nevoie de semnatura MApN care era proprietarul? :))))

proprietar pe ce? daca te referi la stadion si bunuri imobile, da ai dreptate, in rest? fabulatii.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 21
Comentează