Alte știri din fotbal
În iarnă, suporterii aruncau cu bani falși în el, acum e în premieră campion al României: „Am văzut ce băieți serioși sunt aici!”
0
Lobonț a comentat conflictul cu Krasniqi, apoi s-a enervat: „Nu puteți să-mi spuneți voi mie asta”
0
Bătăi mari de cap pentru Costel Gâlcă înaintea meciului cu Rapid » Ce jucători sunt indisponibili pentru Craiova
0
Dorinel Munteanu, spectacol la conferință: „Stau bine cu inima, că iau pastile” » De ce nu va avea vacanță + Îi apără pe fani
0
Știri din fotbal internațional
Tottenham - Arsenal, în etapa #35 din Premier League. Raya, ce gafă! » Ce se întâmplă cu Drăgușin
3
Lionel Messi, o nouă seară magică în America! „Dublă” și două assist-uri pentru Inter Miami
0
O nouă umilință pentru Tătărușanu: a ajuns la 75 de goluri primite + Burcă, schimbat în minutul 23
1
Juventus și AC Milan, remiză în derby-ul din Serie A
0
Horia Constantinescu se plânge că îi e greu să dea cu aspiratorul. „Atât de ...
Libertatea
Cum scăpăm definitiv de furnici cu doar trei ingrediente ieftine și ...
Adevărul
O româncă stabilită în Spania arată ce găteşte cu alimentele pe care le ...
ObservatorNews
BREAKING | Alibec, iar acum el. Becali a anunţat un nou transfer de top la ...
OrangeSport
Daca pe ziaristii nostri i-ar interesa mai mult decât senzaționalul, probabil ar da înregistrarea cuiva care sa o înțeleagă, dupa care ar relata niște informații. Presa internațională nu “a intrat in posesia convorbirii”, ci toate convorbirile între aparate de zbor și controlorii de trafic sunt publice. Mai mult, sunt și canale de YouTube dedicate pt asta. Nici ăla nu era turn de control, ci SoCal Center și nici nu ii spunea “repetat” ca zboară prea jos, ci a răspuns cererii de “flight following”, pentru care cerințele sunt de minim 1000 ft deasupra oricărui obstacol in regim VFR. E evident după urma din deal ca zbura prea jos, dar asta nu are nicio legătura nici cu jurnalismul și nici cu ultima discuție dintre pilot și controlor, pilotul fiind conștient de altitudinea la care zbura (el a raportat-o corect). Regulile de zbor sunt ceva mai complexe decât titlurile din GSP, iar combinația de vreme nefavorabila cu regulile de zbor in regim vizual, mai ales intr-un spațiu aerian cu multe restricții, ca cel din apropierea LAX, poate fi fatală oricărui pilot. Ma întreb, ca jurnalist, e complicat sa ceri părerea cuiva care înțelege înregistrarea înainte sa publici 10 articole, ca semn de respect pentru cititorii tai, sau clickbait-ul e mai atractiv in presa online? Noroc ca in jurnalism “greselile” nu au aceleași repercursiuni ca și in aviatie.
Ca si regretatul Iovan in Apuseni, zburau "la vedere" si din cauza vizibilitatii reduse...
Pe cit era el de simpatic pe atit de scorpie arata nevasta. Clasic !
De neînțeles,de ce pilotul nu sa ridicat mai mult dacă Turnul de Control îl avertiza că e prea jos, ciudățenii.
Om prevazator....
Tipic unei companii mati. Nu calatoreste CEO-ul impreuna cu COO sau CFO cu avion sau elicopter. In caz de prabusire compania o ia la vale.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.