Alte știri din fotbal
CFR Cluj - Sepsi, în etapa a 7-a din play-off » Echipele de start + cele mai tari cote
0
UTA suflă victorie în Copou și inflamează play-out-ul
29
Fază halucinantă în play-out-ul din Superliga » Chivulete s-a făcut de râs: ce penalty a putut dicta în meciul cu implicații la retrogradare
2
Cea mai tăioasă reacție după ce FCSB a luat titlul: „Faceți mișto de mine? Putea să iasă oricine, dar nu ăștia!”
8
Știri din fotbal internațional
Vestea momentului! Ar putea primi retroactiv „Balonul de Aur” din 2020: „Am auzit și eu!”
0
Scandal cât casa la Munchen: „Nici că se putea un moment mai prost!” » Spaniolii își freacă mâinile
0
Manchester City, victorie cu noroc în Premier League » Atacantul advers a refuzat să marcheze
0
Boloni, în mare pericol » Metz a condus o fostă campioană din Ligue 1, dar s-a prăbușit
0
Primul sondaj pentru Primăria Capitalei realizat după intrarea în cursă a ...
Libertatea
Omul numărul doi al Rusiei crede că Siberia va fi unul dintre cele mai ...
Adevărul
De ce este bine să mănânci pește de Florii. Conform tradiţiei, îţi poate ...
ObservatorNews
BREAKING | Alibec, iar acum el. Becali a anunţat un nou transfer de top la ...
OrangeSport
Daca pe ziaristii nostri i-ar interesa mai mult decât senzaționalul, probabil ar da înregistrarea cuiva care sa o înțeleagă, dupa care ar relata niște informații. Presa internațională nu “a intrat in posesia convorbirii”, ci toate convorbirile între aparate de zbor și controlorii de trafic sunt publice. Mai mult, sunt și canale de YouTube dedicate pt asta. Nici ăla nu era turn de control, ci SoCal Center și nici nu ii spunea “repetat” ca zboară prea jos, ci a răspuns cererii de “flight following”, pentru care cerințele sunt de minim 1000 ft deasupra oricărui obstacol in regim VFR. E evident după urma din deal ca zbura prea jos, dar asta nu are nicio legătura nici cu jurnalismul și nici cu ultima discuție dintre pilot și controlor, pilotul fiind conștient de altitudinea la care zbura (el a raportat-o corect). Regulile de zbor sunt ceva mai complexe decât titlurile din GSP, iar combinația de vreme nefavorabila cu regulile de zbor in regim vizual, mai ales intr-un spațiu aerian cu multe restricții, ca cel din apropierea LAX, poate fi fatală oricărui pilot. Ma întreb, ca jurnalist, e complicat sa ceri părerea cuiva care înțelege înregistrarea înainte sa publici 10 articole, ca semn de respect pentru cititorii tai, sau clickbait-ul e mai atractiv in presa online? Noroc ca in jurnalism “greselile” nu au aceleași repercursiuni ca și in aviatie.
Ca si regretatul Iovan in Apuseni, zburau "la vedere" si din cauza vizibilitatii reduse...
Pe cit era el de simpatic pe atit de scorpie arata nevasta. Clasic !
De neînțeles,de ce pilotul nu sa ridicat mai mult dacă Turnul de Control îl avertiza că e prea jos, ciudățenii.
Om prevazator....
Tipic unei companii mati. Nu calatoreste CEO-ul impreuna cu COO sau CFO cu avion sau elicopter. In caz de prabusire compania o ia la vale.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.